СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингова діяльність в системі менеджменту (ID:1219294)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 45
Рік виконання: 2024
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП………………………………………………………………………... РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В СИСТЕМІ МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА…………………………. 1.1 Сутність маркетингу та його основні поняття………..………………… 1.2 Характеристика основних концепцій маркетингу………….………….. 1.3 Формування маркетингової діяльності підприємства…….…………… РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В СИСТЕМІ МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА ПП ЮЗ «ЗОЛОТИЙ ВІК»…….…. 2.1 Загальна характеристика та аналіз економічних показників підприємства ПП ЮЗ «Золотий Вік»………………………………………. 2.2 Аналіз маркетингової діяльності підприємства ПП ЮЗ «Золотий Вік»……………………………………………………………………………. 2.3 Планування маркетингової діяльності на підприємстві ПП ЮЗ «Золотий Вік»………………………………………………………………... РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В СИСТЕМІ МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА ПП ЮЗ «ЗОЛОТИЙ ВІК»………………………………………………………... 3.1 Пропозиції щодо удосконалення маркетингової діяльності ПП ЮЗ «Золотий Вік»………………………………………………………………... 3.2 Удосконалення управління маркетингом на підприємстві ПП ЮЗ «Золотий Вік»………………….…………………………………………….. ВИСНОВКИ…………………………………………………………………... СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Важливу роль у регулюванні ринкової економіки відіграє маркетинг. По суті, це діяльність учасників ринку, що регулюють свої господарські відносини. Адже маркетинг є чітко організованою формою сучасного товарного виробництва з відповідним змістом. Маркетинг також важливий для вдосконалення самого виробництва. Щоб швидко реагувати на запити споживачів, виробники повинні швидко змінювати асортимент своєї продукції, покращувати її якість, а іноді навіть змінювати зовнішній вигляд. Для цього необхідно планомірно впроваджувати нову техніку і технології, гнучкі виробничі системи, прогресивні форми виробництва та організації праці. Маркетинговий аналіз є одним із найскладніших видів маркетингових кампаній. Зміст, форма і метод аналізу залежать від структури підприємства, зовнішніх і внутрішніх умов, в яких воно розвивається, і можуть істотно відрізнятися. Аналізуючи зовнішні та внутрішні умови ринку, товарів, споживачів, конкурентів тощо, виробник зможе покращити позиції компанії та її товарів на ринку, зміцнити ринок, побудувати відносини зі споживачами та досягти певних досягнень. Мета маркетингового аналізу: збільшити дохід, збільшити продажі та виробництво. Зрештою, це допоможе вижити в ринкових умовах і надалі розвивати маркетингову стратегію бізнесу на основі маркетингового аналізу. Значення такої діяльності полягає в тому, що за допомогою дослідження ринку керівництво компанії отримує необхідну інформацію, в тому числі, яку продукцію хочуть придбати споживачі, чому вони хочуть їх придбати, які товари вони будуть купувати в майбутньому, ціну, яку готові заплатити споживачі. Значний внесок у дослідження змісту маркетингової діяльності та її методичного обґрунтування здійснили зарубіжні та українські науковці Балабанова Л. В., Біловодська О. А. Холод В.В., Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Д., Вонг В. Калініченко Л.Л., Кильницька Є.В. Старостіна А. О. та інші. Метою роботи є: визначення основних аспектів маркетингової діяльності, її характеру, цілей та особливостей. Об’єкт дослідження – Маркетингова діяльність ПП ЮЗ «Золотий Вік». Предмет дослідження – функціонування маркетингової діяльності підприємства. Відповідно до даної мети, маємо розкрити поставлені такі завдання: - Сутність маркетингу та його основні поняття - Характеристика основних концепцій маркетингу - Формування маркетингової діяльності підприємства - Загальна характеристика та аналіз економічних показників підприємства ПП ЮЗ «Золотий Вік» - Аналіз маркетингової діяльності підприємства ПП ЮЗ «Золотий Вік» - Планування маркетингової діяльності на підприємстві ПП ЮЗ «Золотий Вік» - Пропозиції щодо удосконалення маркетингової діяльності ПП ЮЗ «Золотий Вік» - Удосконалення управління маркетингом на підприємстві ПП ЮЗ «Золотий Вік». Методи дослідження. Методологія дослідження в роботі полягала у використанні комплексу загальнонаукових і теоретичних методів дослідження. Основні методи аналізу, використані в роботі, включають внутрішній та зовнішній аналіз норм, що відображають досліджуване питання. Також проведено структурно-логічний аналіз. Використовувалися методи аналізу та синтезу, індукції та дедукції та ін. Структура роботи. Робота визначена метою та завданнями дослідження, структурно складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел.