Курсова робота з дисципліни «Реклама і стимулювання збуту» на тему : «Промоакції, як одна із форм рекламної діяльності (на прикладі підприємства) (ID:123504)
Зміст
ВСТУП 4
Розділ І. Основні теоретичні положення, які розкривають суть промо-акцій. 6
1.1 BTL акції їх відмінність від ATL та промоакції, як різновид BTL 6
1.2 Види промо-акцій 12
Розділ ІІ. Економічна характеристика проблеми на прикладі 18
2.1 Характеристика діяльності компанії «Нютон Моторс» 18
2.2 Методи оцінки ефективності та визначення цільової аудиторії для проведення промоакцій 24
Розділ ІІІ. Шляхи покращення основних економічних показників,шдяхом проведення промоакції 29
3.1. Суть та зміст проведення промоакції 29
3.2 Оцінка витрат та передбачуваного ефекту від реалізації промоакції 32
ВИСНОВКИ 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 38
ДОДАТКИ 42
Зразок роботи
Сучасні споживачі скептично ставляться до багатьох ініціатив фахівців з маркетингу, тому залучити й утримати купівельний інтерес до якого-небудь виду товарів досить складно. Навіть визнані лідери ринку не можуть бути абсолютно впевнені в надійності своїх ринкових позицій. У наш час, щоб забезпечити успішний продаж товару, компанії необхідно зробити більше, ніж просто стежити за його відмінною якістю, встановити на нього найнижчу ціну або просто розмістити товар найкращим чином на полицях магазинів. Компанія повинна продавати свої товари, супроводжуючи їх оригінальними, інформативними та привабливими зверненнями, які переконували б у відповідності цих товарів потребам і бажанням споживачів. Ключовим фактором маркетингу товарів є комунікації.
Акутальність теми:
В умовах конкурентної боротьби однією з важливіших передумов ефективного функціонування підприємств на ринку є стимулювання збуту. В період фінансової нестабільності споживачі намагаються скоротити свої витрати. В той же час знижки, бонусні програми й промо-акції є для споживачів унікальною можливістю зробити вигідну покупку, яку вони не придбали б у звичайний час. За цих умов набувають особливої актуальності промо-акції, в яких споживачам дарують сувенірну продукцію з адресною та рекламною інформацією про підприємство, що дозволяє формувати / підтримувати лояльність споживачів, а також залучити нових клієнтів. Такі сувеніри будуть нагадувати споживачам про вигідну покупку і заохочувати скористатися унікальною пропозицією, поділитися нею зі своїми близькими. Витрати на проведення такої рекламної акції незначні (сувенірна продукція значно дешевше банерів, ТБ-роликів та ін.), а ефективність висока.
Сучасне підприємство управляє складною системою маркетингових комунікацій. Саме воно підтримує комунікацію зі своїми посередниками, споживачами і різними контактними аудиторіями. Посередники в свою чергу підтримують комунікації зі своїми споживачами і різними контактними аудиторіями і т.д. Специфіка збуту в тому, що на угоду здатні вплинути безліч чинників безпосереднього спілкування людини з людиною, а також оточення (атмосфера місця продажу), в якому відбувається угода. Розглянемо зв'язок між термінам "просування" і "маркетингові комунікації". "Комунікації - це процес, в результаті якого має досягатися однозначне сприйняття комунікаційного повідомлення суб'єктами, його посилають і отримують. Маркетинг - це комплекс діяльності, за допомогою якої організації бізнесу або будь-які інші здійснюють обмін цінностей між собою і своїми споживачам".
Метою даної курсової роботи є дослідити ефективність окремого інструменту маркетингових комунікацій – промо-акції як одного із засобів стимулювання збуту.
Завдання:
розглянути сутність промо-акцій, я інструменту створення позитивного іміджу компанії;
проаналізувати методики розрахунку ефективності промо-акцій, її створення та впровадження;
проаналізувати наявні інтрументи промоакцій на підприємстві;
розробити промоакцію для підприємства та розрахувати її бюджет;
сформулювати ефективність запровадженої пропозиції для аналізованого підприємства та очікуваний ефект.
Інші роботи з даної категорії: