0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Роль брендингу в промисловості та особливості ціноутворення на товари промислового призначення» (ID:123557)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 14
Рік виконання: 2016
Вартість: 30
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 1. Роль брендингу в промисловості 2. Особливості ціноутворення на товари промислового призначення ВИСНОВОК ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Залежно від того, чи реалізується товар або послуга на ринку промислових або на ринку споживчих товарів, залежить підхід до встановлення цін на них. Подібно до цього існує кілька основних типів продукції виробленої на ринку промислових товарів, включаючи сировину і різні види готової продукції, як, наприклад, прилади, установки і всілякі види оборудованія7. Встановлення ціни на кожен з цих видів товарів має свої часто відрізняються від інших специфічні проблеми. Те ж можна сказати про різних видах споживчих товарів. Відзначимо основні відмінності між промисловими і споживчими товарами та пов'язані з ними питання ціноутворення. Досвід процвітаючих компаній показує, створення, розвиток виробництва і зміцнення бренду - дуже складний процес, має свої закономірності і що ще мало вивчений. Цей процес відбувається називається брендінгом, і становить сьогодні самостійну область діяльності компаній. Цінність компанії багато чому визначається володінням сильним брендом, що, своєю чергою, диктує необхідність постійної роботи її розвитком та зміцненням. За даними консалтингової компанії Interbrand, ринкова вартість компаній Coca-Cola, Gillette, Honda, Gucci, Wrigley, McDonald's на 50% складається з вартістю, їм торгових марок, а бренд Adidas, взагалі, становить 150% від ринкову вартість компанії, як і бренд Hertz (110%).