Організація рекламної діяльності підприємства (ID:1235581)
Зміст
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕOРЕТИКO-МЕТOДИЧНI OСНOВИ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5
1.1. Сутність рекламної діяльності на підприємстві та її роль у маркетинговій стратегії 5
1.2. Формування інтегрованої рекламної програми на підприємстві 13
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ НАЙК 21
2.1. Організаційно-економічна та маркетингова характеристика «Nike» 21
2.2. Аналіз рекламної діяльності підприємства «Nike» 23
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯРЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ НАЙК 34
3.1. Пропозиції щодо удосконалення рекламної діяльності підприємства Найк 34
3.2. Економічне обгрунтування запропонованих заходів 38
ВИСНОВКИ 47
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 49
Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність теми. В Україні становлення ринкових відносин здійснюється на засадах формування споживчо-орієнтованої економіки. Ключового значення для підвищення конкурентоздатності вітчизняних підприємств при цьому набуває активізація їх маркетингової діяльності, однією з найважливіших складових якої є реклама. Підприємства, які не ведуть рекламну діяльність – банкрутують, бо не витримують конкурентної боротьби за частку на ринку. Тому вивчення та розробка методологічних та методичних засад рекламної діяльності набуває сьогодні значної актуальності.
Aнaлiз oстaннiх дoслiджeнь i публiкaцiй. Проблемам управління рекламною діяльністю останнім часом присвячено багато наукових праць відомих іноземних та вітчизняних вчених таких, як: Аакер Д., Дж. Бернет, Ф. Джефкінс, Бове К., Котляр Ф., Дейян А., Миронов Ю. , Гаркавенко С., Ковшова І., Мятин Е. та ін. Разом з тим, нині існує необхідність постійного вивчення особливостей управління рекламою міжнародної компанії.
Разом з тим, теоретичні та практичні питання процесу розробки і реалізації рекламної діяльності підприємства потребують уточнення та подальшого розвитку в сучасних умовах.
Мета дослідження – розширення та поглиблення теоретичних положень організація рекламної діяльності підприємства, а також практичних рекомендацій щодо удосконалення реклами на прикладі Найк).
Реалізація поставленої мети зумовила потребу у розв’язанні таких завдань дослідження:
визначити сутність рекламної діяльності на підприємстві та її роль у маркетинговій стратегії;
розглянути формування інтегрованої рекламної програми на підприємстві;
надати організаційно-економічна та маркетингова характеристика «Nike»;
проаналізувати рекламну діяльність підприємства «Nike»;
визначити нaпрямки щодо удосконалення рекламної діяльності підприємства Найк;
запропонувати заходи щодо удосконалення маркетингової стратегії підприємства;
надано економічне обгрунтування запропонованих заходів.
Об’єктом дослідження є процес розробки і реалізації рекламної діяльності підприємства Найк.
Предметом дослідження є теoретичнi, метoдoлoгiчнi тa прaктичнi aспекти формування рекламної діяльності підприємства.
В процесі написання роботи було використано сукупність загальноприйнятих методів і прийомів наукового пізнання.
Теоретичною і методологічною основою досліджень стали наукові праці вітчизняних вчених з проблем теорії і практики формування маркетингової стратегії підприємства.
У процесі дослідження використані такі методи економічних досліджень: абстрактно-логічний (теоретичні узагальнення і формування висновків), статистико-економічний (оцінка маркетингової діяльності підприємства), монографічний (шляхи удосконалення реклмної діяльності пiдприємств), розрахунково-конструктивний та експериментальний та інші.
Інформаційною базою дослідження були наукові літературні джерела, фінансова звітність «Nike».
Обсяг і структура курсової роботи. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел, додатків.
Інші роботи з даної категорії: