0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування політики збуту на підприємстві (ID:12490)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 94
Рік виконання: 2005
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ Розділ 1 Теоретичні основи формування політики збуту на підприємстві 1.1 Теоретичні і практичні підходи до організації служби збуту на підприємстві 1.2 Етапи просування продукції на ринок збуту 1.3 Роль ціноутворення у системі збуту 1.4 Дохід як результат збутової політики 1.5 Менеджмент товарними запасами Розділ 2 Формування політики збуту на ВАТ «Шполянський молокозавод» 2.1 Організаційно – економічна та фінансова характеристика ВАТ «Шполянський молокозавод» 2.2 Аналіз товарообороту на підприємстві 2.3 Оцінка контролю рівня товарних запасів на ВАТ “Шполянський молокозавод” Розділ 3 Підходи до стимулювання збуту на ВАТ “Шполянський молокозавод” 3.1 Формування напрямків стимулювання збуту на підприємстві 3.2 Обгрунтування стимулювання збуту на підприємстві Висновки Література Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову