0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розробка маркетингової стратегії ПАТ Сандора (ID:124999)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 141
Рік виконання: 2013
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ 1.1. Сутність та види маркетингових стратегій 1.2. Підходи до розробки маркетингової стратегії 1.3. Етапи розробки маркетингової стратегії 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПАТ «САНДОРА» 2.1. Стан та тенденції розвитку українського ринку соків 2.2. Маркетингова та організаційно-економічна характеристика ПАТ «Сандора» 2.3. Проектування маркетингового дослідження для ПАТ «Сандора» 3. ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 3.1. Вибір та обґрунтування маркетингової стратегії для ПАТ«Сандора» 3.2. Маркетингові заходи на підтримку обраної стратегії 3.3. Оцінка ефективності запропонованих маркетингових заходів 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ. ПРАВА ЗАСТРАХОВАНИХ 4.1. Характеристика чинників трудового процесу та факторів виробничого середовища, що впливають на умови праці маркетолога 4.2. Розробка заходів та вибір технічних засобів, які покращують умови ……праці маркетолога 4.3. Заходи пожежної безпеки у службових приміщеннях (офісах). Вибір засобів пожежогасіння ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову