0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління рекламною діяльністю в торговельному підприємстві (ID:125220)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 129
Рік виконання: 2013
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
Метою дипломної роботи є теоретичне обґрунтування та розробка методичного інструментарію управління рекламною діяльністю в торговельному підприємстві. Реалізація мети дослідження обумовила необхідність вирішення в роботі наступних задач:  обґрунтування вихідних теоретичних положень та методологічних засад управління рекламною діяльністю в торговельних підприємствах;  дослідження сучасного стану та тенденцій розвитку рекламної діяльності в торговельних підприємствах, виявлення основних тенденцій та проблем, що їй притаманні;  визначення особливостей управління рекламною діяльністю в торговельних підприємствах;  дослідження впливу реклами на поведінку покупців, розробка рекомендацій щодо удосконалення рекламної діяльності в торговельних підприємствах;  визначення теоретично-методологічних підходів до здійснення медіапланування торговельними підприємствами;  обґрунтування напрямів удосконалення управління рекламною діяльністю в торговельних підприємствах.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову