0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Диференційований маркетинг (ID:126244)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 14
Рік виконання: 2015
Вартість: 40
Купити цю роботу
Зміст
Зміст 1. Диференційований маркетинг…………………………………………………3 2. Практична частина……………………………………………………………..8 3. Список використаної літератури……………………………………………..14
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1. Диференційований маркетинг Підприємства, які реалізують стратегію диференційованого маркетингу, прагнуть зайняти, як можна більш значну частину ринку, однак для кожного сегмента вони розробляють особливі товари і програми маркетингу, виходять зі спеціальними пропозиціями, вартість яких залежить від їхньої цінності. Так, авіапідприємства розділяють клієнтів на пасажирів різних класів, виробник віскі продає в Японії більш дорогі марки, ніж в Іспанії. Практична робота №2 Тема: Сегментування ринку за групами споживачів Мета: здобути навички статистичного дослідження ринкової ситуації споживачів банківських послуг в м. Києві. Вихідні для розрахунків: Дані статистичних обстежень 50-ти споживачів послуг банку по сегментаційних перемінних: за територіальною ознакою, за рівнем доходів, за віком. Етапи виконання роботи: 1. Побудувати матриці суміщення сегментів ринку. 2. Визначити кількість ринкових сегментів, на яких присутній банк. 3. Скласти сегментарний рейтинг ринкових пріоритетів банку. 4. Узагальнити отримані результати, визначитись з наявним положенням банку на ринку банківських послуг. 5. Сформулювати рекомендації менеджменту банку щодо перспективної маркетингової поведінки на цільових ринках. Кожен етап роботи складається з номера етапу, розрахунків і висновків. Індивідуальні завдання: варіант ринкової ситуації за сегментами а), в) (перша цифра двозначного номера варіанту) і с) (- друга цифра): Варіант а) Сегментація за територіальною ознакою в) Сегментація за рівнем доходів, тис. $ Печерськ Оболонь Подол Дарниця ДО 1 до 5 ДО 10 до 100 понад 100 Кількість споживачів Кількість споживачів 1 6 21 15 8 7 9 13 14 7 Варіан с) Сегментація за віком, Роки до 20 до 30 до 40 до 50 понад 50 Кількість споживачів 9 6 30 7 2 5