ЗВІТ З ПРАКТИКИ на ТОВ «Автосвіт-В» (ID:1266433)
Зміст
ВСТУП 3
1. Організаційно-економічна характеристика базового суб’єкта господарювання 5
2. Дослідження використання брендингу в маркетинговій діяльності підприємства 12
3. Виконання завдання згідно із програмою проходження практики 18
ВИСНОВКИ 21
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 23
Зразок роботи
ДО РАБОТИ ДОДАМ ПРЕЗЕНТАЦІЮ ТА ДОПОВІДЬ ДО ПРАКТИКИ!
ВСТУП
Практика є невід’ємною складовою процесу підготовки здобувачів очної (денної) форми навчання на першому рівні вищої освіти освітньо-професійної програми «Маркетинг» зі спеціальності 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» в Київському національному економічному університеті імені Вадима Гетьмані. Здобувачі можуть проходити практику на підприємствах, в установах та організаціях усіх форм власності, розташованих на території України або за її межами відповідно до укладених договорів між Університетом і базою практики за умов забезпечення в повному обсязі вимог програми практики та «Положення про організацію практики студентів Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана».
Метою практики є закріплення набутих здобувачами в процесі навчання знань, умінь і навичок та отримання нових, необхідних для формування компетентностей і досягнення результатів навчання, визначених освітньо- професійною програмою «Маркетинг».
У процесі досягнення мети вирішуються такі завдання (навчальні цілі) практики:
‒ оволодіння здобувачами сучасними методами, формами організації роботи в сфері практичного маркетингу;
‒ формування на базі одержаних в Університеті знань професійних умінь і навичок для прийняття під час конкретної роботи самостійних рішень у межах своїх повноважень та їх практичне застосування в реальних умовах;
‒ виховання потреби розвивати критичне і аналітичне мислення, систематично поновлювати свої знання і творчо їх застосовувати в практичній діяльності, швидко адаптуватися до мінливого ринкового середовища і оперативно реагувати на нові виклики та можливості;
‒ збирання фактичних матеріалів для написання кваліфікаційної бакалаврської роботи, що є заключною ланкою практичної підготовки здобувачів, розвиток навичок науково-дослідної роботи і вирішення прикладних завдань.
Реалізація поставленої мети зумовила потребу у розв’язанні таких завдань:
вивчити організаційно-економічну характеристику ТОВ «Автосвіт-В»;
дослідити застосування брендингу в маркетингової діяльності ТОВ «Автосвіт-В»;
виконання завдання згідно із програмою проходження практики.
Одним із завдань практики є виявлення проблем та пошук підходів і засобів для їх розв’язання, внесення пропозицій та рекомендацій.
Проходження практики на ТОВ «Автосвіт-В» допоможе навчитися аналізувати інформацію, ознайомитися з організацією роботи на підприємстві, вивчити порядок виконання зобов’язань, підвищення ефективності застосування цифрових маркетингових комунікацій. Вміло застосовувати теоретичні знання, здобуті в університеті, у практичній діяльності.
При написанні звіту з переддипломної практики, були використані нормативно-законодавчі акти, спеціальна та методологічна література та данні мережі Інтернет.
Інші роботи з даної категорії: