СтудентАспірант
0 800 330 485
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 19:00
Субота вихідний
Неділя
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Брендинг у маркетинговій діяльності підприємства (ID:1266434)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 91
Рік виконання: 2024
Вартість: 2000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ БРЕНДИНГУ У МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Економічна сутність брендингу та його роль у маркетинговій діяльності 6 1.2. Моделі створення та управління брендом 13 1.3. Підходи та показники оцінки ефективності брендингової діяльності 19 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ БРЕНДИНГУ У МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «АВТОСВІТ-В» 26 2.1. Загальна характеристика ТОВ «Автосвіт-В» 26 2.2. Аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Автосвіт-В» 32 2.3. Ефективність застосування брендингу в маркетингової діяльності ТОВ «Автосвіт-В» 44 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ БРЕНДИНГУ У МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «АВТОСВІТ-В» 50 3.1. Пропозиції щодо удосконалення брендингу підприємства та підвищення ефективності маркетингової діяльності 50 3.2. Розрахунок прогнозної ефективності заходів та пропозицій 61 ВИСНОВКИ 66 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 70 ДОДАТКИ 75
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ДО РОБОТИ ДОДАМ ПРЕЗЕНТАЦІЮ ТА ДОПОВІДЬ! ВСТУП Актуальність теми. Сьогодні ринок достатньо насичений товарами та послугами найрізноманітніших напрямів, видів і цінових категорій. Брендинг стає найважливішим інструментом управління для досягнення довгострокового фінансового успіху. У сучасному світі бренд є умовою існування продукту в цілому. Бренд – це фактор, який гарантує лояльність споживачів. Бренд стає важливим для його власника як дорогий корпоративний актив, а для споживача як фактор ідентифікації продукту. Тому процес створення та управління брендами сьогодні стає пріоритетним. Більшість виробників розглядають бренд з точки зору споживача, тобто їх цікавить, як споживачі сприймають бренд і які асоціації він викликає. Цінність є невід'ємною частиною існування бренду, що дає компанії можливість отримати більшу лояльність споживачів і збільшити прибуток шляхом встановлення вищих цін. За таких умов виробники повинні розглядати бренд як один із багатьох нематеріальних активів компанії. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Значний внесок у розробку теоретичних і практичних засад брендингу зробили такі вітчизняні та зарубіжні вчені: Д. Аакер, Т. Амблер, П. Темпорал, Г. Чемерсон, Л. Балабанова, С. Гаркавенко, Д. Джобер, Дж . Еванс, В. Кардаш, Ф. Котлер, Я. З. Ламбен, С. Скибінський, О. Сологуб. Питанню формування бренду присвячено багато праць зарубіжних та вітчизняних науковців, зокрема цю проблематику висвітлюють А. Бонтур, Жан-Марк Лейю, Т. І. Лук’янець, Луцій О.П., Бабічева О.І., Збарський В.К., Барилович О.М., Рябчик А.В., Гальчинська Ю.М., Четверик О.В. та ін. Водночас питання удосконалення брендингу у маркетинговій діяльності підприємства у сучасних умовах потребують додаткового розгляду, що визначає актуальність даного дослідження. Об’ктом дослідження є процес застосування брендингу у маркетинговій діяльності ТОВ «Автосвіт-В». Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні аспекти формування бренду підприємства. Мета дослідження – розширення та поглиблення теоретичних положень формування бренду підприємства, а також розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення брендингу та підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «Автосвіт-В»). Реалізація поставленої мети зумовила потребу у розв’язанні таких завдань дослідження:  дослідити економічну сутність брендингу та його роль у маркетинговій діяльності;  розглянути моделі створення та управління брендом;  вивчити підходи та показники оцінки ефективності брендингової діяльності;  надати загальну характеристику підприємства ТОВ «Автосвіт-В»;  проаналізувати маркетингову діяльність ТОВ «Автосвіт-В»;  визначити ефективність застосування брендингу в маркетингової діяльності ТОВ «Автосвіт-В»;  надати пропозиції щодо удосконалення брендингу підприємства та підвищення ефективності маркетингової діяльності;  розрахувати прогнозну ефективність заходів та пропозицій. В процесі написання роботи було використано сукупність загальноприйнятих методів і прийомів наукового пізнання. У процесі дослідження використані такі методи економічних досліджень: абстрактно-логічний (теоретичні узагальнення і формування висновків), статистико-економічний (аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Автосвіт-В»), графічний (для наочного зображення інформації), розрахунково-конструктивний та експериментальний (надання пропозиції щодо удосконалення брендингу підприємства та підвищення ефективності маркетингової діяльності) та інші. Теоретичною та інформаційною базою досліджень стали наукові праці вітчизняних вчених з проблем теорії і практики застосування брендингу у маркетинговій діяльності підприємства, законодавчі та нормативні акти, річні звіти та документи первинного й бухгалтерського обліку ТОВ «Автосвіт-В». Наукова новизна. У роботі уточнено…. Практичне значення здобутих результатів: результати дипломної та рекомендації автора щодо удосконалення брендингу підприємства та підвищення ефективності маркетингової діяльності можуть бути застосовані на ТОВ «Автосвіт-В». Структура роботи. Випускна кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку інформаційних джерел, що включає … найменувань, а також … додатки.