Зразок роботи
ДО РОБОТИ ДОДАМ ПРЕЗЕНТАЦІЮ ТА ДОПОВІДЬ!
ВСТУП
Актуальність теми. Сьогодні ринок достатньо насичений товарами та послугами найрізноманітніших напрямів, видів і цінових категорій. Брендинг стає найважливішим інструментом управління для досягнення довгострокового фінансового успіху. У сучасному світі бренд є умовою існування продукту в цілому. Бренд – це фактор, який гарантує лояльність споживачів. Бренд стає важливим для його власника як дорогий корпоративний актив, а для споживача як фактор ідентифікації продукту. Тому процес створення та управління брендами сьогодні стає пріоритетним. Більшість виробників розглядають бренд з точки зору споживача, тобто їх цікавить, як споживачі сприймають бренд і які асоціації він викликає. Цінність є невід'ємною частиною існування бренду, що дає компанії можливість отримати більшу лояльність споживачів і збільшити прибуток шляхом встановлення вищих цін. За таких умов виробники повинні розглядати бренд як один із багатьох нематеріальних активів компанії.
Аналіз останніх досліджень і публікацій. Значний внесок у розробку теоретичних і практичних засад брендингу зробили такі вітчизняні та зарубіжні вчені: Д. Аакер, Т. Амблер, П. Темпорал, Г. Чемерсон, Л. Балабанова, С. Гаркавенко, Д. Джобер, Дж . Еванс, В. Кардаш, Ф. Котлер, Я. З. Ламбен, С. Скибінський, О. Сологуб. Питанню формування бренду присвячено багато праць зарубіжних та вітчизняних науковців, зокрема цю проблематику висвітлюють А. Бонтур, Жан-Марк Лейю, Т. І. Лук’янець, Луцій О.П., Бабічева О.І., Збарський В.К., Барилович О.М., Рябчик А.В., Гальчинська Ю.М., Четверик О.В. та ін. Водночас питання удосконалення брендингу у маркетинговій діяльності підприємства у сучасних умовах потребують додаткового розгляду, що визначає актуальність даного дослідження.
Об’ктом дослідження є процес застосування брендингу у маркетинговій діяльності ТОВ «Автосвіт-В».
Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні аспекти формування бренду підприємства.
Мета дослідження – розширення та поглиблення теоретичних положень формування бренду підприємства, а також розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення брендингу та підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «Автосвіт-В»).
Реалізація поставленої мети зумовила потребу у розв’язанні таких завдань дослідження:
дослідити економічну сутність брендингу та його роль у маркетинговій діяльності;
розглянути моделі створення та управління брендом;
вивчити підходи та показники оцінки ефективності брендингової діяльності;
надати загальну характеристику підприємства ТОВ «Автосвіт-В»;
проаналізувати маркетингову діяльність ТОВ «Автосвіт-В»;
визначити ефективність застосування брендингу в маркетингової діяльності ТОВ «Автосвіт-В»;
надати пропозиції щодо удосконалення брендингу підприємства та підвищення ефективності маркетингової діяльності;
розрахувати прогнозну ефективність заходів та пропозицій.
В процесі написання роботи було використано сукупність загальноприйнятих методів і прийомів наукового пізнання. У процесі дослідження використані такі методи економічних досліджень: абстрактно-логічний (теоретичні узагальнення і формування висновків), статистико-економічний (аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Автосвіт-В»), графічний (для наочного зображення інформації), розрахунково-конструктивний та експериментальний (надання пропозиції щодо удосконалення брендингу підприємства та підвищення ефективності маркетингової діяльності) та інші.
Теоретичною та інформаційною базою досліджень стали наукові праці вітчизняних вчених з проблем теорії і практики застосування брендингу у маркетинговій діяльності підприємства, законодавчі та нормативні акти, річні звіти та документи первинного й бухгалтерського обліку ТОВ «Автосвіт-В».
Наукова новизна. У роботі уточнено….
Практичне значення здобутих результатів: результати дипломної та рекомендації автора щодо удосконалення брендингу підприємства та підвищення ефективності маркетингової діяльності можуть бути застосовані на ТОВ «Автосвіт-В».
Структура роботи. Випускна кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку інформаційних джерел, що включає … найменувань, а також … додатки.