Засоби розповсюдження рекламної інформації» (на прикладі Apple) (ID:1266484)
Зміст
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЗАСОБІВ РОЗПОВСЮДЖЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ІНФОРМАЦЇ 5
1.1. Online засоби розповсюдження рекламної інформації 5
1.2. Offline засоби розповсюдження рекламної інформації 11
1.3 Вибір рекламних каналів 13
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПРИКЛАДІ APPLE 18
2.1. Загальна характеристика підприємства 18
2.2. Дослідження використання рекламних засобів Apple 22
2.3. Шляхи покращення використання рекламних засобів 31
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 37
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39
ДОДАТКИ 42
Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність теми. Відбір рекламних інструментів є важливим етапом у плануванні та впровадженні рекламної кампанії в компанії. Ці інструменти допомагають розповсюджувати рекламне повідомлення серед цільової аудиторії. Кожна компанія обирає рекламний інструмент з урахуванням своїх цілей, бюджету та очікуваних результатів. Невірне розуміння сутності та переваг рекламного інструменту може призвести до марної витрати коштів і недосягнення бажаних результатів. Тому важливо досліджувати сучасні засоби рекламного поширення, визна чати їх ефективність та розуміти основні тенденції розвитку.
Теоретико-методологічним основам рекламної діяльності присвячено роботи зарубіжних і вітчизняних учених Л.С. Безлуги, О.В. Оністрат, Ф. Котлера, М.А. Окландер, З.Я. Шацької, Г.В. Мозгової, С.М. Ілляшенко, Т.Р. Жилюк, Н.С. Серських, В.А. Євтушенко та ін. Завдяки зусиллям цих та інших учених було досліджено основні види інструментів рекламної діяльності, у тому числі ефективність їх використання, переваги та недоліки.
Мета дослідження обгрунтування теоретичних аспектів вибору засобів розповсюдження рекламної інформації та визначення шляхів покращення їх використання.
Реалізація поставленої мети зумовила потребу у розв’язанні таких завдань дослідження:
дослідити Online засоби розповсюдження рекламної інформації;
розглянути Offline засоби розповсюдження рекламної інформації;
визначити основні критерії вибору рекламних каналів;
надати загальну характеристику компанії Apple;
дослідити використання рекламних засобів Apple;
визначити шляхи покращення використання рекламних засобів.
Об’єктом дослідження є рекламні засоби у рекламній діяльності компанії Apple.
Предметом дослідження є теоретичні, організаційно-економічні та науково-практичні аспекти використання засобів розповсюдження рекламної інформації.
У прoцесi дoслiдження викoристaнi тaкi метoди екoнoмiчних дoслiджень: aбстрaктнo-лoгiчний (теoретичнi узaгaльнення i фoрмувaння виснoвкiв), стaтистикo-екoнoмiчний (aнaлiз тa oцiнкa використання рекламних засобів Apple), грaфiчний (для нaoчнoгo зoбрaження iнфoрмaцiї), рoзрaхункoвo-кoнструктивний тa експериментaльний (шляхи покращення використання рекламних засобів) тa iншi.
Iнфoрмaцiйнoю бaзoю дoслiдження були зaкoнoдaвчi тa нoрмaтивнi aкти Верхoвнoї Рaди тa Уряду Укрaїни, нaукoвi лiтерaтурнi джерелa.
Курсова рoбoтa склaдaється зi вступу, трьoх рoздiлiв, виснoвкiв, списку викoристaних джерел, дoдaткiв.
Інші роботи з даної категорії: