СтудентАспірант
0 800 330 485
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 19:00
Субота вихідний
Неділя
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Шляхи розвитку конкуренції в роздрібній торгівлі» (на прикладі ПП «Айснет») (ID:1270295)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 41
Рік виконання: 2024
Вартість: 1500
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ КОНКУРЕНЦІЇ В РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ 5 1.1. Сутність поняття «економічна конкуренція» 5 1.2. Процес конкурентної боротьби в роздрібній торгівлі 7 1.3 особливості конкуренції в роздрібній торгівлі 10 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ КОНКУРЕНЦІЇ В РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ НА ПРИКЛАДІ ПП «АЙСНЕТ» 14 2.1. Загальна характеристика підприємства 14 2.2. Аналіз економічної діяльності пп «айснет» 17 2.3. Аналіз конкурентних переваг пп «айснет» 21 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ РОЗВИТКУ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ В РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ 26 3.1. Обгрунтування шляхів підвищення конкурентоспроможності підприємства 26 3.2. Розробка заходів щодо удосконалення конкурентної стратегії розвитку підприємства 30 Висновки і пропозиції 34 Список використаних джерел 36 Додатки……………………………… ……………………………………………..38
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Актуальність теми. Роздрібна торгівля відіграє значну роль у економіках багатьох країн, впливаючи на споживчу поведінку, економічний зріст і регіональний розвиток. Збільшення конкуренції у цьому сегменті може мати позитивний вплив. Конкуренція змушує компанії бути більш уважними до якості своїх товарів і послуг, пропонувати різноманітніший асортимент і знижувати ціни. Це сприяє поліпшенню обслуговування для споживачів і стимулює інновації в сфері маркетингу і продажів. Однак, разом з цим, існують виклики, пов'язані з ростом конкуренції в роздрібній торгівлі, зокрема, уразливість малих місцевих бізнесів перед великими міжнародними мережами магазинів і ризик монополізації ринку кількома компаніями, що може призвести до обмеження вибору для споживачів і погіршення умов праці. Для подальшого розвитку конкуренції в роздрібній торгівлі необхідно розглядати різні стратегії. Це може включати заходи з підвищення прозорості ринку, підтримку малих та середніх підприємств, стимулювання інновацій та розвиток нових технологій у торгівлі. Також важливо забезпечити ефективний контроль за дотриманням антимонопольного законодавства і запобігти недобросовісним практикам, які обмежують конкуренцію. Таким чином, розвиток конкуренції в роздрібній торгівлі є ключовим для створення здорового економічного середовища і забезпечення максимальної користі для споживачів, бізнесу і суспільства в цілому. Видатний внесок у розвиток теоретичних аспектів роздрібної торгівлі був здійснений провідними економістами-вченими, серед яких Адамик В.А., Азарян О.М., Базилевич В.Д., Грецький Р., Дідківська Л. І., Загорна Т.О., Квятковська Л.А., Кобєлєв В. М., Кулінічев П.К., Маслак О.І., Мочерний С.В., Панасенко Д.А., Павлюк Т.І., Пужай-Череда А.М., Рудницька М.О. та інші дослідники. Основна мета цього дослідження полягає в обґрунтуванні теоретичних аспектів конкурентної боротьби в роздрібній торгівлі та визначенні шляхів її подальшого розвитку. Реалізація поставленної мети дослідження привело до необхідності вирішення таких завдань:  аналіз сутності "економічної конкуренції";  вивчення процесу конкурентної боротьби у сфері роздрібної торгівлі;  розгляд особливостей конкуренції в роздрібній торгівлі;  надання загальної характеристики для ПП "Айснет";  аналіз економічної діяльності ПП "Айснет";  оцінка конкурентних переваг ПП "Айснет";  визначення шляхів підвищення конкурентоспроможності;  запропонування заходів для удосконалення конкурентної стратегії розвитку підприємства. Об'єктом дослідження є конкурентні переваги ПП "Айснет", а предметом дослідження є теоретичні, організаційно-економічні та науково-практичні аспекти конкуренції в роздрібній торгівлі. Під час проведення дослідження були використані наступні методи економічних досліджень: абстрактно-логічний (для теоретичних узагальнень і формування висновків), статистико-економічний (для аналізу та оцінки конкурентних переваг), графічний (для наочного зображення інформації), розрахунково-конструктивний та експериментальний (для розробки заходів щодо удосконалення конкурентної стратегії розвитку підприємства) та інші. Інформаційною базою дослідження слугували законодавчі та нормативні акти Верховної Ради та Уряду України, щорічні звіти та документи первинного та бухгалтерського обліку ПП "Айснет", наукові літературні джерела. Структура курсової роботи включає вступ, три розділи, висновки, список використаних джерел та додатки.