СтудентАспірант
0 800 330 485
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 19:00
Субота вихідний
Неділя
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

НЕРЕКЛАМНІ ЗАСОБИ КОМУНІКАЦІЇ (ID:1271422)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 54
Рік виконання: 2024
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОМУНІКАЦІЙ 6 ЯК УМОВИ ДІЄВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ 6 1.1. Сутність комунікацій в управління підприємством: поняття та види 6 1.2. Роль комунікацій у забезпеченні ефективності управління 11 1.3 Методика дослідження ефективності комунікацій 16 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ НЕРЕКЛАМНИХ ЗАСОБІВ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА 21 2.1. Загальна характеристика підприємства 21 2.2. Аналіз нерекламних засобів комунікацій як частина корпоративної стратегії підприємства 24 2.3. Оцінка ефективності нерекламних засобів комунікацій підприємства 31 РОЗДІЛ 3. ОБГРУНТУВАННЯ НАПРЯМІВ ТА МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ НЕРЕКЛАМНИХ ЗАСОБІВ КОМУНІКАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА 37 3.1. Рекомендації з покращення нерекламних комунікацій підприємства 37 3.2. Маркетингове обґрунтування заходів щодо вдосконалення досліджуємої проблеми 42 ВИСНОВКИ 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 49 ДОДАТКИ 52
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. У світі, де конкуренція на ринку стає дедалі жорсткішою, підприємства повинні не лише рекламувати свої продукти і послуги, але й створювати довгострокові стосунки з клієнтами та партнерами. Нерекламні засоби комунікацій, такі як PR, корпоративні комунікації, соціальні медіа, email-розсилки, зворотній зв'язок з клієнтами, а також різноманітні заходи для взаємодії з громадськістю, стають важливими інструментами для формування іміджу підприємства, підвищення довіри до бренду та покращення загального сприйняття компанії. В умовах глобалізації і технологічних змін, підприємствам необхідно адаптувати свої комунікаційні стратегії, використовуючи нові можливості, які надають цифрові канали. Це передбачає не лише покращення інформованості клієнтів про продукти і послуги, але й активну взаємодію з ними, що дозволяє отримувати зворотний зв'язок і реагувати на їх потреби. Вивчення нерекламних засобів комунікацій є важливим для розуміння їхнього впливу на ефективність бізнесу, адже саме ці інструменти можуть забезпечити підприємству конкурентні переваги, підвищити рівень задоволеності клієнтів та сприяти стабільному розвитку на ринку. У зв'язку з цим, дослідження цієї теми є надзвичайно актуальним і потребує поглибленого аналізу.. До проблеми управління комунікаційними процесами, визначенню місця комунікацій, у тому числі нерекламними засобами комунікації, у системі управління підприємством проявляють зацікавленість багато дослідників, а саме: Боднар А. В., Варенко В. М., Грабовська С.Л., Кір’янов О.Ф., Мороз М.М., Бойко Ю.О., Бебик В. М., Д. Аакер, Дж. Бернет, Б. Берлесон, Г. Стейнер, Лейхіфф Дж. Л., Мільнер Б. З., Зленко А. М., Ісайкіна О. Д. Т., В. Різун та ін. Мета дослідження вивчення теоретичних аспектів комунікаційних процесів та обґрунтуванні шляхів покращення нерекламні засоби комунікацій як частини корпоративної стратегії ТОВ «Леонтранссервіс». Реалізація поставленої мети зумовила потребу у розв’язанні таких завдань дослідження:  дослідити сутність комунікацій в управління підприємством: поняття та види;  визначити роль комунікацій у забезпеченні ефективності управління;  розглянути методика дослідження ефективності комунікацій;  надати характеристику ТОВ «Леонтранссервіс»;  проаналізувати нерекламні засоби комунікацій як частини корпоративної стратегії ТОВ «Леонтранссервіс»;  оцінити ефективність нерекламних засобів комунікацій підприємства;  надати рекомендації з покращення нерекламних комунікацій підприємства;  обґрунтувати заходи щодо вдосконалення досліджуємої проблеми. Об’єктом дослідження є нерекламні засоби комунікацій ТОВ «Леонтранссервіс». Предметом дослідження є теоретичні, організаційно-економічні та науково-практичні аспекти комунікаційної діяльності підприємства, зокрема, нерекламних засобів комунікації. У прoцесi дoслiдження викoристaнi тaкi метoди екoнoмiчних дoслiджень: aбстрaктнo-лoгiчний (теoретичнi узaгaльнення i фoрмувaння виснoвкiв), стaтистикo-екoнoмiчний (aнaлiз тa oцiнкa нерекламних засобів комунікацій як частина корпоративної стратегії підприємства), грaфiчний (для нaoчнoгo зoбрaження iнфoрмaцiї), рoзрaхункoвo-кoнструктивний тa експериментaльний (рoзрoбкa рекомендації з покращення нерекламних комунікацій підприємства) тa iншi. Iнфoрмaцiйнoю бaзoю дoслiдження були зaкoнoдaвчi тa нoрмaтивнi aкти Верхoвнoї Рaди тa Уряду Укрaїни, рiчнi звiти тa дoкументи первиннoгo й бухгaлтерськoгo oблiку ТОВ «Леонтранссервіс», нaукoвi лiтерaтурнi джерелa. Курсова рoбoтa склaдaється зi вступу, трьoх рoздiлiв, виснoвкiв, списку викoристaних джерел, дoдaткiв.