СтудентАспірант
0 800 330 485
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 19:00
Субота вихідний
Неділя
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Ефективність маркетингових стратегій у створенні нових форматів торгівлі ( на прикладі «Vape Shop») (ID:1272683)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 98
Рік виконання: 2024
Вартість: 1500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………………..3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ РОЗРОБКИ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВА…………………………….7 1.1. Теоретичні підходи до визначення стратегій розвитку фірми……………...7 1.2. Види маркетингових стратегій та їх характеристика………………………13 1.3. Формати торгівлі, їх класифікація та особливості нових форматів………24 1.4. Методологічні основи впровадження та оцінки ефективності маркетингових стратегій розвитку підприємства…………………………32 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ У СТВОРЕННІ НОВИХ ФОРМАТІВ ТОРГІВЛІ «VAPE SHOP»………………….40 2.1. Огляд українського ринку електронних сигарет та девайсів………………...40 2.2 Аналіз маркетингової активності бренду «Vape Shop»……………………...55 2.3. Оцінка існуючих форматів торгівлі…………………………………………...62 2.4. Дослідження ефективності маркетингових стратегій розвитку, що використовуються в діяльності фірми…………………………………………….68 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА РЕКОМЕНДАЦІЙ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ «VAPE SHOP»……………………………….74 3.1. Використання технологій інтернет-маркетингу при формуванні маркетингових стратегій підприємства…………………………………………...74 3.2. Напрями щодо підвищення ефективності маркетингових стратегій фірми в сучасних умовах ринку……………………………………………………………..85 ВИСНОВКИ………………………………………………………………………...89 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………………..92 ДОДАТКИ…………………………………………………………………………..98
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Загальний обсяг роботи: сторінок пояснювальної записки (без врахування додатків) і слайдів мультимедійної презентації- 92. Робота містить: 22 ілюстрації, 12 таблиць, 60 джерел, 3 додатки. База дослідження: ТОВ «Vape Shop» Мета дослідження: виявлення проблем у маркетинговій діяльності підприємства, застосування нових форматів торгівлі, теоретичне обґрунтування та розробка рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності компанії ТОВ «Vape Shop». Обґрунтування концептуальних підходів щодо формування ефективної маркетингової стратегії розвитку підприємства Елементи наукової новизни: намічено стратегічні напрямки розвитку підприємства; обґрунтовано ефективну стратегію розвитку підприємства Практична цінність результатів дослідження: здійснено аналіз ринку вейп-продукції в Україні, розроблено рекомендації щодо оптимізації стратегії розвитку Ключові слова: маркетингові стратегії, нові формати торгівлі, Vape Shop, споживча поведінка, інноваційні підходи, конкурентоспроможність. «Ефективність маркетингових стратегій у створення нових форматів торгівлі ( на прикладі «Vape Shop»): кваліфікаційна робота / Редько С.О - Рівне: НУВГП, 2024. - 110 с. У роботі досліджено ефективність маркетингових стратегій у процесі створення нових форматів торгівлі, зокрема на прикладі мережі ТОВ «Vape Shop». Проаналізовано ключові тенденції розвитку індустрії вейпінгу, особливості поведінки споживачів, а також роль маркетингових інструментів у формуванні конкурентних переваг. Увага приділена інноваційним форматам торгівлі. Розроблено практичні рекомендації щодо оптимізації маркетингових стратегій для зміцнення ринкових позицій компанії та підвищення лояльності споживачів.