Зразок роботи
Глобальна гіпермедійна інформаційна система є результатом взаємодії багатьох трансформаційних процесів у розвитку міжнародного бізнесу: значної конкуренції, підвищення рівня ризиків, ускладнення бізнес-процесів, що вимагає збільшення швидкості, прояву гнучкості, створення умов для прозорості транзакцій та підвищення продуктивності праці.
В умовах інформаційної глобалізації світової економіки економічна діяльність ускладнюється, зростає потік безперервно оновлюваної інформації, розробляються нові технологічні рішення, використовуються нові можливості керуючих інформаційних систем.
Розвиток, поглиблення і просування глобалізації є ефективним в першу чергу завдяки розвитку мікропроцесорів, комп'ютерів, інформаційних технологій, телекомунікацій, інформаційних систем, програмного забезпечення та Інтернет. Тобто, високі технології є важливим чинником розвитку світогосподарських зв'язків, а також залучення країн у процес інтеграції та глобалізації. Фактори інформатизації стали визначальними на сучасному етапі розвитку світового господарства.
Внаслідок появи і швидкого розвитку технологій, існує проблема формування понятійно-категоріального апарату Інтернет-маркетингу. Подібна ситуація є типовим прикладом відставання теорії від практики під час науково-технічного прогресу.
Інтернет-маркетинг – процес використання сучасних інформаційних Інтернет-технологій під час проведення маркетингових досліджень, розробки товару, встановлення ціни, доведення інформації до споживача та впровадження нових підходів зі стимулювання збуту, метою якого є максимальне задоволення потреб споживачів через інноваційну організацію матеріального та інформаційного обміну.
Об’єктом Інтернет-маркетингу є інформаційно-аналітична і експертно-дослідницька діяльність підприємства з використанням мережевих інформаційних систем і технологій, а суб’єктом - підприємства, організації, окремі особи, тощо.
Під метою Інтернет-маркетингу розуміють задоволення людських потреб, тобто врахування інтересів і потреб цільового сегмента споживачів.
Розвиток концепції маркетингу в мережі Інтернет проявляється у маркетингу взаємодії. Ця концепція розглядає комунікації як будь-які взаємини компанії зі своїми партнерами, що сприяють максимізації доходу. Об'єктом управління стають відносини - комунікації з покупцем та іншими учасниками процесу купівлі-продажу в мережі. Відносини, як результат ефективної взаємодії, стають продуктом, у якому інтегровані інтелектуальний та інформаційний ресурси - головні фактори безперервності ринкових відносин.
Інтернет має багато інструментів впливу на цільову аудиторію рекламодавця: розміщення реклами на тематичних та інформаційних сайтах, e-mail маркетинг, seo-маркетинг, digital маркетинг, обмін посиланнями, рейтинги, партнерські і спонсорські програми і, звичайно, банерні мережі.