0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розвиток Інтернет-маркетингу в умовах глобалізації бізнесу (ID:127909)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 136
Рік виконання: 2014
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ АНАЛІЗУ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ БІЗНЕСУ 1.1 Вплив трансформаційних процесів у міжнародному бізнесі на формування та розвиток глобальної гіпермедійної інформаційної систем 1.2 Розвиток концепції маркетингу в мережі Інтернет 1.3 Інструментарій Інтернет-маркетингу та його сутнісні характеристики РОЗДІЛ ІІ. ДЕТЕРМІНАНТИ РОЗВИТКУ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ У МІЖНАРОДНОМУ БІЗНЕСІ 2.1 Сучасні тенденції розвитку віртуальної економіки 2.2 Моделі електронної комерції у міжнародному бізнесі 2.3 Адаптація маркетингу мікс до умов мережевої економіки РОЗДІЛ ІІІ. ОСОБЛИВОСТІ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ 3.1 Передумови та чинники становлення Інтернет-маркетингу в Україні 3.2 Інтернаціоналізація бізнесу українських компаній та перспективи використання Інтернет-маркетингу 3.3 Тенденції розвитку та нові технології Інтернет-маркетингу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Глобальна гіпермедійна інформаційна система є результатом взаємодії багатьох трансформаційних процесів у розвитку міжнародного бізнесу: значної конкуренції, підвищення рівня ризиків, ускладнення бізнес-процесів, що вимагає збільшення швидкості, прояву гнучкості, створення умов для прозорості транзакцій та підвищення продуктивності праці. В умовах інформаційної глобалізації світової економіки економічна діяльність ускладнюється, зростає потік безперервно оновлюваної інформації, розробляються нові технологічні рішення, використовуються нові можливості керуючих інформаційних систем. Розвиток, поглиблення і просування глобалізації є ефективним в першу чергу завдяки розвитку мікропроцесорів, комп'ютерів, інформаційних технологій, телекомунікацій, інформаційних систем, програмного забезпечення та Інтернет. Тобто, високі технології є важливим чинником розвитку світогосподарських зв'язків, а також залучення країн у процес інтеграції та глобалізації. Фактори інформатизації стали визначальними на сучасному етапі розвитку світового господарства. Внаслідок появи і швидкого розвитку технологій, існує проблема формування понятійно-категоріального апарату Інтернет-маркетингу. Подібна ситуація є типовим прикладом відставання теорії від практики під час науково-технічного прогресу. Інтернет-маркетинг – процес використання сучасних інформаційних Інтернет-технологій під час проведення маркетингових досліджень, розробки товару, встановлення ціни, доведення інформації до споживача та впровадження нових підходів зі стимулювання збуту, метою якого є максимальне задоволення потреб споживачів через інноваційну організацію матеріального та інформаційного обміну. Об’єктом Інтернет-маркетингу є інформаційно-аналітична і експертно-дослідницька діяльність підприємства з використанням мережевих інформаційних систем і технологій, а суб’єктом - підприємства, організації, окремі особи, тощо. Під метою Інтернет-маркетингу розуміють задоволення людських потреб, тобто врахування інтересів і потреб цільового сегмента споживачів. Розвиток концепції маркетингу в мережі Інтернет проявляється у маркетингу взаємодії. Ця концепція розглядає комунікації як будь-які взаємини компанії зі своїми партнерами, що сприяють максимізації доходу. Об'єктом управління стають відносини - комунікації з покупцем та іншими учасниками процесу купівлі-продажу в мережі. Відносини, як результат ефективної взаємодії, стають продуктом, у якому інтегровані інтелектуальний та інформаційний ресурси - головні фактори безперервності ринкових відносин. Інтернет має багато інструментів впливу на цільову аудиторію рекламодавця: розміщення реклами на тематичних та інформаційних сайтах, e-mail маркетинг, seo-маркетинг, digital маркетинг, обмін посиланнями, рейтинги, партнерські і спонсорські програми і, звичайно, банерні мережі.