0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингова стратегія компанії Starbucks (ID:130569)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 16
Рік виконання: 2016
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ЗМІСТ I. Характеристика компанії………………...……………………………..2 II. SWOT аналіз маркетингового середовища компанії…………………5 III. Маркетингові дослідження компанії…………………………………..7 IV. STP маркетинг…………………………………………………………10 V. Товарне портфоліо…………………………………………………….12 VI. Маркетингове ціноутворення………………………………………...13 VII. Політика розподілу……………………………………………………14 VIII. Маркетингові комунікації…………………………………………….16
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Характеристика компанії Starbucks — американська компанія з продажу кави та однойменна мережа кав'ярень. Трохи історії: У 1971 році вчитель англійської мови Джеррі Болдуін, вчитель історії Зів Сигл і письменник Гордон Боукер склалися по 1350 доларів, зайняли ще 5000 і відкрили магазин з продажу кави в зернах в Сіетлі, штат Вашингтон.Перший магазин відкрився 30 березня 1971. Своє ім'я компанія Starbucks отримала від одного з героїв роману «Мобі-Дік, або Білий кит» Германа Мелвілла.У 1987 році магазини Starbucks було продано за 4 млн доларів Говарду Шульцу. Сьогодні Starbucks займається і суміжними видами бізнесу — книгами, кінематографом, музикою, існує навіть спеціальний підрозділ Starbucks — Starbucks Entertainment. Кав'ярні Starbucks відкриті в більш ніж 60 країнах, всього закладів близько 19 тис. Штаб-квартира знаходиться в Сіетлі, штат Вашингтон. Секрети Starbucks 1.Не кава головне Кави в Старбаксе – дуже гарний, з цим не посперечаєшся. Але, як стверджують у компанії, коли вони просили відвідувачів назвати п'ять причин, чому вони обирають саме їх мережа, на першому місці був соціальний досвід. 2.Персоналізація «Фрапучино для Ірини!», лунає в кав'ярні. Якась Ірина, яку бариста навряд чи згадають коли-небудь, підходить до стійки і забирає склянку з кавою, на якій маркером написано її ім'я. Дрібничка, а приємно. Цей знаменитий дрібничка багато в чому створив культовий образ Старбаксу – людей підкуповує особисте ставлення бренду, навіть таке просте і нехитре. 3.Вікна і двері Компанія дуже прискіпливо ставиться до вибору приміщення. І головна їхня вимога орієнтація дверей і вікон по сторонах світу. Якщо вхідні двері буде дивитися на північ, а не південь або схід, то Старбакс ніколи не орендує приміщення, будь воно в самому зручному і прохідному місці міста. 4.Один долар на рік Одна з фішок компанії – у багатьох своїх кав'ярнях вони платять орендодавцям рівно один долар на рік, і орендодавець при цьому не залишаються осторонь. Їм ніхто не виламує рук, ніхто не загрожує паяльною лампою – просто Starbucks знає, що клієнт прийде. За атмосферою, за кавою, за ім'ям, написаним на склянці, а значить навіть майже безнадійне місце стане прохідним 5.Хитре кільце Наприклад, кільце на склянку, щоб не пекло руки. • Купуючи каву, можна було вибрати: безкоштовне гофрокартонное кільце або трохи доплатити і взяти гарне поліуретанове з логотипом Starbucks. І не викидати його разом зі склянкою, а носити з собою до наступної покупки кави. • Термокружки, вже не перший рік продаються в кав'ярнях, рішення з цієї ж опери. Люди користуються «тумблерами»з написом Starbucks не тільки для кави з Старбакс, а значить це додаткова комунікація. • До речі, багаторазові чашки і стакани або ж повністю перероблялася посуд – це те, до чого Старбакс прагне в межах своєї значною програми з охорони навколишнього середовища. Кажуть, до 2015 року всі ми станемо носіями багаторазової реклами культових кав'ярень. 6.Збереження традицій Перший Старбакс був відкритий в Сіетлі в 1971 році, з тих пір в ньому нічого не змінюється. Ремонт, звичайно, роблять, але тільки щоб привести приміщення в порядок, а не щоб оновити інтер'єр. Заклад повністю зберегло свій первісний вигляд, і його називають «Музеєм Starbucks», хоча воно таким і не є. 7.Музика У Старбаксі завжди можна придбати диск з гарною, ретельно підібраною музикою. Ця музика буде грати в кав'ярні в момент покупки. Більше того, ця ж музика в цей день буде грати в Starbucks в Сіеттлі, Нью-Йорку, Мілані, Токіо. І якщо відвідувач знає про цей факт, ймовірно, він прив'яжеться до компанії ще більше.