0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Кабінетні методи маркетингових досліджень (ID:132429)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 57
Рік виконання: 2016
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ КАБІНЕТНИХ МЕТОДІВ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 5 Висновки з розділу І 17 РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДЖЕННЯ КАБІНЕТНИХ МЕТОДІВ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТОВ «БЕТОН-КОМПЛЕКС» 18 2.1 Дослідження ємності та показників ринку будівельних матеріалів 18 2.2 Аналіз кабінетних методів маркетингових досліджень ТОВ «Бетон-Комплекс» 28 2.3 Аналіз рекламної компанії підприємства 34 Висновки з розділу ІІ 44 РОЗДІЛ ІІІ. УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА НА ОСНОВІ ПРОВЕДЕННЯ І ОБРОБКИ РЕЗУЛЬТАТІВ ДОСЛІДЖЕННЯ 46 ВИСНОВКИ РОЗДІЛУ ІІІ 53 ВИСНОВКИ 54 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 56 ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Для того, щоб процес збирання вторинної інформації був ефективний, слід користуватись певними критеріями її оцінки (табл. 1.1). Таблиця 1.1 Критерії оцінки вторинної інформації[11, с.342] Проаналізуємо, яку частку ринку має ТОВ «Бетон Комплекс» (у динаміці). Вихідну інформацію для розрахунків подамо в табл. 2.1. Таблиця 2.1 Інформація до визначення частки ринку Основні показники діяльності підприємства представлені в табл. 2.3. Таблиця 2.3 Основні техніко-економічні показники діяльності підприємства за 2013-2014 рр. Розглянемо основних конкурентів ТОВ «Бетон Комплекс», їх цілі та наміри (табл.. 2.4). В таблиці 2.6 наведено оцінку активності рекламної діяльності підприємства. Таблиця 2.6 Оцінка активності рекламної діяльності ТОВ «Бетон-Комплекс» В таблиці 2.7 наведена шкала оцінки рекламної діяльності Таблиця 2.7 Шкала оцінки активності рекламної діяльності підприємства В наступній таблиці 2.7 представлені дані оцінки ступеня використання засобів СТИЗ у торговельному підприємстві Таблиця 2.7 Оцінка ступеня використання засобів СТИЗ у торговельному підприємстві В табл. 2.8 наведена оцінка інформаційних ресурсів підприємства в області зв’язків з громадськістю. Таблиця 2.8 Оцінка інформаційних ресурсів ТОВ «Бетон-Комплекс» в області зв’язків з громадськістю Оцінку ефективності системи комунікаційної підтримки підприємства наведено в табл. 2.9 Таблиця 2.9 Оцінка ефективності системи комунікаційної підтримки ТОВ «Бетон-Комплекс» Всі розраховані показники ефективності рекламних заходів відображені в табл. 2.10. Таблиця 2.10 Показники економічної ефективності реклами Більш ефективні вони в тому випадку, якщо розташовані серійно в конкретних ключових позиціях по всьому місту. Вартість розміщення реклами на білбордах відображена в табл. 3.1. Таблиця 3.1 Вартість розміщення реклами на білбордах Ціна на відео трансляцію ролика на ТБ відображена в табл. 3.2. Таблиця 3.2 Ціна на відео трансляцію ролика на ТБ Наведемо отримані показники медіапланування в табл. 3.4 і обґрунтуємо вибір оптимальної схеми розміщення рекламних повідомлень.