Зміст
Розділ 1.Теоретична частина…………………………………………………5
Види маркетингу та їх характеристики...... ………………………………...5
Розділ 2.Практична частина
2.Загальна характеристика підприємства «ROSHEN».................................20
2.1. Структура підприємства..........................................................................20
2.2. Вид діяльності, галузева приналежність підприємства........................20
2.3. Рівень конкурентоспроможності вашого підприємства.......................20
2.4. Cильні сторони підприємства ................................................................22
2.5. Слабкі сторони вашого підприємства....................................................23
3. Характеристика ринку на якому діє підприємство.................................24
3.1. Тип конкуренції на даному ринку..........................................................24
3.2. Кон’юнктура та динаміка обраного ринку............................................24
3.3. Структура виробників та визначення лідерів на даному ринку..........27
3.4. Основні конкуренти.................................................................................29
3.5 Ступінь розвитку ринкової інфраструктури..........................................29
4. Визначення потенційних споживачів.......................................................30
4.1. Опис основних сегментів , на яких діє підприємство.........................30
4.2. Характеристика потреб споживачів.......................................................33
4.3. Оцінка товарів , що випускаються відповідно до вимог споживачів..35
5. Розробка комплексу маркетингу................................................................37
5.1. Товар і товарна політика.........................................................................37
5.1.1. Етап життєвого циклу на якому знаходиться товар...........................37
5.1.2. Асортимент і номенклатура підприємства.........................................39
5.1.3. Ширина та глибина асортименту.........................................................41
5.1.4.Вимоги до якості товару........................................................................42
5.1.5. Вимоги до упаковки товару..................................................................42
5.2. Цінова політика........................................................................................43
5.2.1. Цінова конкуренція на даному ринку.................................................43
5.2.2. Методи ціноутворення на даному ринку............................................44
5.2.3. Особливості цінової стратегії підприємства.......................................45
5.2.4. Можливості та цілі застосування знижок з ціни..............................45
5. 3. Збутова політика......................................................................................46
5.3.1. Основні канали розповсюдження продукції.......................................46
5.3.2. Ринкові посередники що використовуються вашим підприємством…………………………………………………………………...…47
5.3.4. Можливості вдосконалення стратегії розподілу................................48
5. 4. Маркетингова комунікаційна політика.................................................49
5.4.1. Мотивація споживачів..........................................................................49
5.4.2. Розробка рекламної компанії підприємства та основні носії комунікацій................................................................................................................49
5.4.4. Основні засоби стимулювання збуту.................................................52
5.4.6. Можливості зворотного зв’язку зі споживачами...............................52
Висновок.........................................................................................................53
Cписок використаної літератури..................................................................54