0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Види маркетингу та їх характеристики (ID:140653)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 57
Рік виконання: 2015
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Розділ 1.Теоретична частина…………………………………………………5 Види маркетингу та їх характеристики...... ………………………………...5 Розділ 2.Практична частина 2.Загальна характеристика підприємства «ROSHEN».................................20 2.1. Структура підприємства..........................................................................20 2.2. Вид діяльності, галузева приналежність підприємства........................20 2.3. Рівень конкурентоспроможності вашого підприємства.......................20 2.4. Cильні сторони підприємства ................................................................22 2.5. Слабкі сторони вашого підприємства....................................................23 3. Характеристика ринку на якому діє підприємство.................................24 3.1. Тип конкуренції на даному ринку..........................................................24 3.2. Кон’юнктура та динаміка обраного ринку............................................24 3.3. Структура виробників та визначення лідерів на даному ринку..........27 3.4. Основні конкуренти.................................................................................29 3.5 Ступінь розвитку ринкової інфраструктури..........................................29 4. Визначення потенційних споживачів.......................................................30 4.1. Опис основних сегментів , на яких діє підприємство.........................30 4.2. Характеристика потреб споживачів.......................................................33 4.3. Оцінка товарів , що випускаються відповідно до вимог споживачів..35 5. Розробка комплексу маркетингу................................................................37 5.1. Товар і товарна політика.........................................................................37 5.1.1. Етап життєвого циклу на якому знаходиться товар...........................37 5.1.2. Асортимент і номенклатура підприємства.........................................39 5.1.3. Ширина та глибина асортименту.........................................................41 5.1.4.Вимоги до якості товару........................................................................42 5.1.5. Вимоги до упаковки товару..................................................................42 5.2. Цінова політика........................................................................................43 5.2.1. Цінова конкуренція на даному ринку.................................................43 5.2.2. Методи ціноутворення на даному ринку............................................44 5.2.3. Особливості цінової стратегії підприємства.......................................45 5.2.4. Можливості та цілі застосування знижок з ціни..............................45 5. 3. Збутова політика......................................................................................46 5.3.1. Основні канали розповсюдження продукції.......................................46 5.3.2. Ринкові посередники що використовуються вашим підприємством…………………………………………………………………...…47 5.3.4. Можливості вдосконалення стратегії розподілу................................48 5. 4. Маркетингова комунікаційна політика.................................................49 5.4.1. Мотивація споживачів..........................................................................49 5.4.2. Розробка рекламної компанії підприємства та основні носії комунікацій................................................................................................................49 5.4.4. Основні засоби стимулювання збуту.................................................52 5.4.6. Можливості зворотного зв’язку зі споживачами...............................52 Висновок.........................................................................................................53 Cписок використаної літератури..................................................................54
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Маркетинг - це цілісна концепція управлінської діяльності фірми, яка характеризується єдиною сутністю, загальними принципами і функціями і спрямована на орієнтацію виробництва і збуту, на запити кінцевих споживачів. Проте залежно від акцентів у самої маркетингової діяльності, а також в залежності від сфери та об'єкту застосування маркетингової концепції управління, розрізняють різноманітні види маркетингу , які ми розглянемо в курсовій роботі. Мета курсової роботи є поглиблення вивчених теоретичних і практичних положень маркетингу, застосування вивчених теоретичних положень при аналізі маркетингової діяльності підприємства, розробці маркетингової стратегії та механізмів удосконалення маркетингу на підприємстві. Завдання курсової роботи - охарактеризувати особливості діяльності обраного підприємства, проаналізувати сучасний стан ринку на якому воно діє, описати цільові сегменти , конкурентів, зробити оцінку товарному асортименту підприємству фірми та охарактеризувати особливості товарної, цінової, комунікаційної та політики розподілу, які використовуються даним підприємством.