0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Використання моделей комунікацій персонального продажу товарів (ID:140782)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 38
Рік виконання: 2015
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ПЕРСОНАЛЬНОГО ПРОДАЖУ В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 1.1 Сутність, форми та відмінності персонального продажу 1.2 Головні складові процесу персонального продажу РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ПЕРСОНАЛЬНОГО ПРОДАЖУ НА ПРИКЛАДІ ТОВ «ЕПІЦЕНТР К» 2.1. Характеристика діяльності та аналіз фінансових показників гіпермаркету «Епіцентр К» 2.2 Маркетингова стратегія ТОВ «Епіцентр К» 2.3 Організація ефективного персонального продажу ТОВ «Епіцентр К» ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми. У сучасній економіці країни, мабуть, жоден вид діяльності не привертає такої уваги, як продаж. Це й не дивно, якщо зважити, скільки людей забезпечують себе засобами для життя прямо чи опосередковано за рахунок продажу. І навіть ті, хто безпосередньо не займається продажем, регулярно беруть участь у ньому як покупці. З усіх форм продажу найтіснішим є взаємозв’язок продавця з покупцем, характерний для процесу персонального продажу. Адже для більшості підприємств та організацій, що виробляють або продають товари, торговельний представник є єдиною важливою ланкою, яка поєднує їх із покупцем. Навіть найкращим чином спланований і підібраний комплекс маркетингових зусиль може зазнати фіаско, якщо неефективно спрацюють торговельні представники в процесі персонального продажу. Персональний продаж проявляється у багатьох формах і відіграє різноманітні ролі у діяльності компаній. Торгівля – одна з найдавніших професій у світі. Люди, які займаються цією справою, можуть називатися як завгодно: продавець, торговець, торговий агент, комівояжер, торговий консультант, менеджер зі збуту, агент, регіональний менеджер, маркетинговий представник – таких назв не перелічити. Сучасні торгові агенти – це високоосвічені, кваліфіковані професіонали, які працюють для налагодження та зміцнення тривалих стосунків зі споживачем. Під персональним продажем розуміється усна презентація товару в розмові з одним або декількома потенційними покупцями з метою його збуту. Є найбільш ефективним інструментом просування продукту на певних етапах його збуту, особливо для створення в покупців сприятливого відношення до пропонованих продуктів, у першу чергу до продукції виробничо-технічного призначення. Розгляд суті цього процесу, управління ним та основні операції – головна мета курсової роботи. Для досягнення мети розглянуті такі задачі: – форми та відмінності персонального продажу; – головні складові процесу персонального продажу; – характеристика діяльності та аналіз фінансових показників гіпермаркету «Епіцентр К»; – маркетингова стратегія ТОВ «Епіцентр К»; – організація ефективного персонального продажу ТОВ «Епіцентр К». Об’єкт дослідження – сукупність моделей комунікацій персонального продажу як маркетингового інструменту в діяльності ТОВ «Епіцентр К». Предмет дослідження в курсовому проекті – аналіз системи персонального продажу товарів. Вагомий внесок у розробку теоретико-методичних і прикладних аспектів персонального продажу зробили вчені: Савощенко А. С., Лук’янець Т. І., Павленко А. Ф., Котлер Ф., Головкіна Н., Шандарівська І., Харченко В. та ін.