0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ЄУФІМБ, варіант П, Маркетинг, №1926 (ID:14641)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 22
Рік виконання: 2007
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
8. Розповсюдження товару на ринок. Канали розподілу 21. Анкета – основний інструмент дослідження споживачів 3. Ситуаційні завдання: 3.1 Задача № 1 За даними таблиць 1 і 2 визначити місткість територіального ринку. Таблиця 1. Вихідні дані для розрахунків реального ринку. Товар Куплено за 2002 р., разів Кількість покупців Середня ціна виробу Костюми 1 005 1 005 200 Плаття 2 570 2 300 100 Холодильники 278 278 400 Пральні машини 153 153 1 000 Таблиця 2. Вихідні дані для розрахунків потенційного ринку. Товар Куплено за 2002 р., разів Кількість покупців Середня ціна виробу Костюми 568 568 200 Плаття 1 118 1 100 100 Холодильники 96 96 400 Пральні машини 54 54 1 000 3.2 Задача № 2 Фірма лідер займає 20 % частки ринку, фірма конкурент займає 25 % частки ринку, інші фірми займають відповідно 15 % і 10 % частки ринку. Визначити: 1. Відносну частку ринку; 2. Частку ринку стосовно трьох основних конкурентів; 3. Частку ринку відносно лідера. 3.3 Задача № 3 1. Черкаський завод “Аврора” виробляє ЛФМ, в т. ч. Оліфи, лаки, фарби. Розробити анкету соціологічного опитування споживачів ЛФМ заводу “Аврора”. 2. Які маркетингові заходи запропонуєте ви підприємству для збільшення попиту на продукцію. 3.4 Задача № 4 Спрогнозувати продаж комп’ютерних засобів та канцтоварів студентам. 1. Сформулювати в середовищі Excel 97 таблицю даних: Таблиця 4. Вхідні дані для прогнозування. Показники Роки 1997 1998 1999 2000 2001 Реалізований попит на 1 студента(грн.). 56,03 61,78 66,44 68,72 71,66 2. Обчислити середній подушний приріст товарів групи окремо по роках та за весь проміжок часу. 3. Визначити прогнозне значення реалізованого попиту на 1 студента на 2002 та 2003 роки. 4. Визначити середній приріст попиту за 1997 – 2003 роки. 5. Побудувати графік залежності попит – роки. Знайти рівняння тренду і побудувати тренд функції прогнозування. 6. Проаналізувати результати і зробити висновки. Література
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову