0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ЄУФІМБ, варіант Т, Маркетинг, №1929 (ID:14644)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 24
Рік виконання: 2008
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
9. Створення образу товару. Стимулювання збуту 20. Соціологічне дослідження у вивченні поведінки споживачів та їх попиту на товари Ситуаційні завдання: Задача №1 Фірми, що виробляють та реалізують товари споживання, визначають місткість територіальних ринків, на яких є потенційні споживачі та реальні, що вже здійснили покупку. Місткість реального ринку пов'язана з кількістю реальних покупців, кількістю купівель та ціною товару. Один з найбільш простих методів розрахунку місткості ринку здійснюється за допомогою формул: Мр = Пр • Qp • Р (1) Мп = Пп • Qn • Р, (2) де Мр, Мп – місткості реального та потенційного ринків Пр, Пп – кількість реальних та потенційних споживачів Qp, Qn – кількість купівель на реальному та потенційних ринках Р – ціна товару. Вихідні дані для розрахунків реального ринку приведені в таблиці 1. Таблиця 1. Вихідні дані для розрахунків реального ринку Товар Куплено за рік, разів Кількість покупців Середня ціна виробу Костюми 1 005 1 005 200 Плаття 2 570 2 300 100 Холодильники 278 278 400 Пральні машини 153 153 1 000 Вихідні дані для розрахунків потенційного ринку приведені в таблиці 2. Таблиця 2. Вихідні дані для розрахунків потенційного ринку. Товар Куплено за рік., разів Кількість покупців Середня ціна виробу Костюми 1000 976 200 Плаття 2490 2450 100 Холодильники 260 248 400 Пральні машини 149 142 1 000 Задача №2 Фірма лідер займає 40 % частки ринку, претендент на лідера займає 30 % частки ринку, послідовник за лідером займає 20 % частки ринку, інші фірми – 10 % частки ринку. Визначити: 1. Відносну частку ринку конкурентів; 2. Частку ринку відносно лідера. Задача №3 Черкаський завод “Аврора” виробляє ЛФМ, в т. ч. оліфи, лаки, фарби. Розробити анкету соціологічного опитування споживачів ЛФМ заводу “Аврора”. Які маркетингові заходи запропонуєте ви підприємству для збільшення попиту на продукцію. Задача №4 Здійснити прогнозування купівлі (попиту) комп’ютерних засобів та канцтоварів студентами на 2007-2008 р.р., якщо відомий розвиток попиту з 1999 р. по 2006 р., приведений в таблиці. Сформулювати в середовищі Excel таблицю даних: Таблиця 4. Вхідні дані для прогнозування. Показники Роки 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 Реалізований попит на 1 студента(грн.). 56,03 61,78 66,44 68,72 71,66 86,9 93,7 100,1 1. Визначити прогнозне значення реалізованого попиту студентами на 2007 рік 2. Визначити середній приріст попиту окремо по роках та за весь проміжок часу. 3. Визначити середній приріст попиту за 1999-2006 роки 4. Побудувати графік залежності попит – роки. Знайти рівняння тренду і побудувати тренд функції прогнозування. 5. Проаналізувати результати і зробити висновки. Література
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову