0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Конкурентна стратегія ТОВ «Лінія Горизонту» на українському ринку свіжомороженої риби (ID:14695)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 113
Рік виконання: 2011
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО РОЗРОБКИ МАРКЕТИНГОВОЇ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ 1.1. Сутність і класифікація конкурентної стратегії 1.2. Формування конкурентної стратегії: етапи і складові процесу 1.3. Оцінка ефективності конкурентної стратегії РОЗДІЛ 2. МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ КОНКУРЕНТНОЇ ПОЗИЦІЇ ТОВ «ЛІНІЯ ГОРИЗОНТУ» 2.1. Аналіз стану та тенденція розвитку українського ринку свіжомороженої риби. 2.2. Маркетингова характеристика і аналіз діяльності ТОВ «Лінія Горизонту» 2.3. Аналіз ефективності конкурентної стратегії. РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО АДАПТАЦІЇ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ТОВ «ЛІНІЯ ГОРИЗОНТУ» ДО СУЧАСНОЇ СИТУАЦІЇ НА УКРАЇНСЬКОМУ РИНКУ СВІЖОМОРОЖЕНОЇ РИБИ 3.1. Обгрунтування вибору стратегії компанії у відповідності до умов конкурентного середовища 3.2. Основні заходи щодо реалізації конкурентної стратегії 3.3. Оцінка ефективності реалізації конкурентної стратегії на українському ринку свіжомороженої риби ВИСНОВКИ І РЕКОМЕНДАЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову