0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Формування маркетингових конкурентних стратегій» (на матеріалах ПАТ КБ «Приватбанк») (ID:149369)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 42
Рік виконання: 2015
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………………….5 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОНКУРЕНТНИХ СТРАТЕГІЙ………………………………………………....7 1.1 Поняття маркетингової стратегії підприємства………………………………..7 1.2 Види маркетингових конкурентних стратегій………………………………....9 1.3 Фактори формування маркетингових стратегій……………………………...12 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ СТРАТЕГІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК»…………………………………....16 2.1 Загальна характеристика ПАТ КБ «Приватбанк»…………………………....16 2.2 Аналіз конкурентного стану ПАТ КБ «Приватбанк» в банківській системі України……………………………………………………………………………...22 РОЗДІЛ 3. ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК»…………..…………………………………………………………….29 3.1 Основні напрями стратегії розвитку конкурентних переваг ПАТ КБ «Прива-тбанк»………………………………………………………………………………..29 3.2 Економічна ефективність стратегії розвитку конкурентних переваг ПАТ КБ «Приватбанк» в напрямку ”Розвиток міжнародної мережі філій банку”………34 ВИСНОВОК………………………………………………………………………..38 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………….40
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову