0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

"Маркетингове дослідження товарів та послуг власними силами: ПАТ "Райффайзен Банк Аваль" (ID:150309)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 45
Рік виконання: 2016
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 Розділ І. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА РИНКУ НА ЯКОМУ ПРАЦЮЄ ПАТ «РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ» 5 1.1. Фактори макро, мікросередовища в яких працює ПАТ «Райффайзен Банк Аваль» 5 1.2. Сегментування ринку та позиціювання послуг 10 1.3. Процес стратегічного маркетингового планування 13 Розділ ІІ. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПАТ «РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ» 19 2.1. Визначення конкурентоспроможності послуг 19 2.2. Ціноутворення та зміна поточних цін на послуги 22 2.3. Обґрунтування вибору оптимальних каналів розподілу 25 2.4. Процес вибору комплексного просування послуги за допомогою комунікаційної політики 27 Розділ ІІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА КОНТРОЛЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПАТ «РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ» 32 3.1. Аналіз результатів маркетингових досліджень 32 3.2. Шляхи забезпечення конкурентних переваг 34 3.3. Особливості оцінювання стратегічного маркетингового плану 37 3.4. Оцінка результативності маркетингових дій ПАТ «Райффайзен Банк Аваль» 40 ВИСНОВКИ 43 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 45
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову