0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Мактетингова діяльність підприємства сфери послуг (ID:151770)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 41
Рік виконання: 2016
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СФЕРИ ПОСЛУГ 5 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА , ЩО НАДАЄ СПОРТИВНІ ПОСЛУГИ 15 3. ПРОГРАМА ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА «МАЛІБУ» 29 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 38 ДОДАТОК 41
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Фітнес клуб «Малібу» є відносно новим підприємством, яке працює у даній галузі. Тому маркетингова діяльність на ньому є не досить досконалою. Я вважаю, що необхідно звернути увагу на його розвиток та вдосконалення. Потрібно вжити відповідні заходи, щодо покращення становища. Тому далі я буду розробляти програму заходів , які допоможуть вдосконалити маркетингову діяльність на підприємстві. Для розробки програми заходів, які необхідно впровадити, я складу SWOT-аналіз, що дасть можливість проаналізувати, які сильні та слабкі сторони, та які підприємство має переваги та загрози. Він буде представлений в таблиці 3.1 . Таблиця 3.1 SWOT - аналіз Сильні сторони 1. Невисока ціна; 2. Наявність програми для схуднення; 3. Наявність багатьох секцій; 4. Нове технічне забезпечення; 5. Зручне місце розташування; 6. Наявні сертифікати, що підтверджують якість наданих послуг. Слабкі сторони 1. Короткий термін роботи на ринку; 2. Низька насиченість асортименту; 3. Велика плинність кадрів; 4. Немає в наявності інноваційних послуг; 5. Слабкі фінансові показники; 6. Нерозвинута корпоративна етика; 7. Застарілі процеси і система; 8. Слабка комунікаційна політика підприємства. Продовження таблиці 3.1 Можливості 1. Зростання платоспроможності населення; 2. Позитивна зміна макроекономічних показників; 3. Збільшення споживачів через моду на здоровий спосіб життя; 4. Проведення державою соціально-спортивних акцій, щодо прищеплення любові до спорту; 5. Збільшення ціни на спортивні товари для заняття вдома спортом, що зменшить можливість споживачам займатись вправами не відвідуючи спортзалу. Загрози 1. Вихід на ринок нових конкурентів; 2. Погіршення економічної ситуації в Україні; 3. Політичний і законодавчий вплив; 4. Зниження попиту на спортивні послуги через підвищення цін на комунальні послуги; 5. Недостатність фінансової допомоги з боку інвесторів на удосконалення асортименту та відкриття нових філій. Отже, проаналізувавши сильні та слабкі сторони діяльності підприємства, необхідно покращити роботу фітнес клубу та якомога скоріше перетворити слабкі сторони у сильні, тим самим нормалізувати роботу підприємства. На мою думку, для того, щоб змінити таке становище на краще необхідно прийняти наступні заходи: • так, як підприємство має низьку насиченість асортименту та немає в наявності інноваційних послуг,я пропоную додати до переліку послуг функціональний тренінг TRX. Це дасть змогу збільшити асортиментну позицію, за рахунок інноваційної послуги; • однією із проблем підприємства є плинність кадрів та нерозвинута корпоративна етика. Для усунення цієї проблеми, я пропоную скласти програму стимулювання працівників; • також вагомою проблемою є слабка комунікаційна політика. Тому, на мою думку, доцільно буде впровадити кампанію щодо зв’язків з громадкістю та застосування прямого маркетингу. Отже, одним із напрямків вдосконалення маркетингу послуг може бути введення нової послуги, яка зможе залучити більше споживачів. Для цього маркетологам необхідно вивчити ринок на якому вони функціонують, опитати споживачів, щодо її необхідності. На мою думку, необхідно впровадити таку послугу, яка є новинкою і немає в наявності у конкурентів . Проаналізувавши даний ринок, я виявила принципово нову технологію тренування. Вона використовується закордонними фітнес клубами та наявна в декількох клубах України. Функціональний тренінг TRX - це тренування з використанням ваги власного тіла проводяться на спеціалізованому тренажері TRX (підвісні петлі). Особливістю таких тренувань є те, що TRX петлі виключають осьове навантаження на хребет. Це особливість дозволяє безпечно займатися людям з хронічними захворюваннями хребта, дітям, підліткам та, що не менш важливо, літнім людям. Отже, завдяки таким тренуванням підприємство може розширити свою цільову аудиторію за рахунок літніх людей. Більшість споживачів у віці від 50 років не займаються спортом через нестачу здоров’я. Різноманітні хвороби заважають активно займатися, даючи завжди про себе знати. Функціональний тренінг TRX включає в себе деякі види, які я наведу в додатку А [ 23]. Однією із слабких сторін є плинність кадрів. Це негативно впливає на підприємство, адже поки працівники пристосуються до нових умов праці, вивчать свої обов’язки та сервіз обслуговування підприємство втрачатиме свої кошти