Зразок роботи
В даний час Product Placement зайняв досить стійку позицію в світі реклами, проникаючи в літературні твори, фільми, музику, пресу, відеоігри і багато інших сфер застосування Product Placement. Багато в чому такому досить швидкому й ефективному поширенню Product Placement посприяла безпосередньо пряма реклама, а точніше недовіра, а іноді і ненависть споживачів. Як наслідок - почався пошук інших шляхів впливу на рекламних споживачів. Якраз в цей момент з'явився такий різновид реклами як Product Placement - чудова альтернатива прямій рекламі, яка викликала негативне ставлення у споживачів, і викликала фурор, оцінюючи її ефективність впливу на споживачів. У більшості людей вже сформувався стійкий негативний образ реклами. Це підтверджується численними дослідженнями, спрямованими на вивчення ставлення до реклами, в першу чергу ставлення до телевізійної реклами. Соціологічні опитування показують, що глядачі в принципі приймають рекламу, але в системі жорстких обмежень. З кожним роком глядачі стають все більш і більш розбірливими та вибагливими до реклами, що безумовно веде, з одного боку, до поступового підвищення професійного рівня виробників реклами, з іншого - до активного пошуку фахівцями в області реклами інших способів залучення уваги споживачів до товару. Product placement - це розміщення певної торгової марки або самого товару / послуги в кіно з рекламними цілями. Сенс розміщення полягає не стільки в показі, описі продукту, а й в тому, щоб в подальшому цей продукт на підсвідомому рівні асоціювався з героєм або сюжетом художнього твору. Так, як в даній роботі я використовую розміщення Product placement у кіно, то, на мою думку, необхідно зазначити, які саме є переваги цього засобу розміщення. Головною перевагою є те, що Product placement у кіно має велике та тривале охоплення цільової аудиторії, яка є уважною та доброзичливою. Також відбувається співставлення продукту з фільмом, його героями та зірками, що формує позитивне ставлення до товару і не дратує споживачів. Однак, не дивлячись на те, що таке розміщення має безліч переваг, воно має і деякі недоліки. Я вважаю, що основним недоліком є те, що цільова аудиторія прокатних фільмів є достатньо розмитою, що не дозволяє виокремити окремий сегмент, визначити коли саме і для кого буде транслюватися фільм. Також, неможливо спрогнозувати успіх даного фільму. Отже, незважаючи на те, що існують деякі складності та недоліки, на мою думку, застосування Product placement є ефективним. Більшість споживачів не сприймає пряму рекламу, що не дає змогу рекламній кампанії залучити бажану кількість аудиторії. Однак Product placement впливає на півсвідомість споживача, запам’ятовується, як не докучливе рекламне оголошення, а як чудові враження від перегляду фільму і т.д., що дає змогу збільшити продажі після вдалого розміщення.