0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Використання інтернет-технологій при просуванні поліграфічних послуг ТОВ «Імідж принт» на ринок (ID:153771)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 109
Рік виконання: 2015
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП.........................................................................................................................9 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ПРОСУВАННІ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА................12 1.1. Поняття, види та можливості Інтернет-технологій....................................12 1.2. Запровадження Інтернет-технологій і використання Інтернет-маркетингу для просування поліграфічних послуг на ринку....................................................17 1.3. Сучасний стан видавничо-поліграфічної справи в Україні та особливості використання Інтернет-технологій підприємствами галузі..................................24 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «ІМІДЖ ПРИНТ» ТА ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ.....................................................................45 2.1. Загальна характеристика діяльності ТОВ «Імідж принт».........................45 2.2. Аналіз фінансово-економічних показників діяльності ТОВ «Імідж принт».........................................................................................................................51 2.3. Оцiнка переваг та проблем просування полiграфiчних послуг ТОВ «Імідж принт» на ринок з використанням Інтернет-технологій….......................61 РОЗДІЛ 3. ОБҐРУНТУВАННЯ ПРОПОЗИЦІЙ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ ТА ПРОСУВАННЯ ПОЛІГРАФІЧНИХ ПОСЛУГ ТОВ «ІМІДЖ ПРИНТ» НА РИНОК........................................................................75 3.1. Напрямки удосконалення Інтернет-технологій в маркетинговій діяльності ТОВ «Імідж принт»...................................................................................................75 3.2. Економічне обґрунтування пропозицій щодо автоматизації системи управління на поліграфічному підприємстві ТОВ «Імідж принт».......................82 ВИСНОВКИ...............................................................................................................97 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.........................................................100 ДОДАТКИ................................................................................................................110
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 3. ОБҐРУНТУВАННЯ ПРОПОЗИЦІЙ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ ТА ПРОСУВАННЯ ПОЛІГРАФІЧНИХ ПОСЛУГ ТОВ «Імідж принт» НА РИНОК 3.1. Напрямки удосконалення Інтернет-технологій в маркетинговій діяльності ТОВ «Імідж принт» З кожним роком ринок поліграфічних послуг стає все більш інформаційно-інтегрованим. Виникають нові принципи взаємодії між учасниками ринку: менеджерами та клієнтами. Саме тому, необхідно запроваджувати та удосконалювати Інтернет-технології в маркетинговій діяльності. Одним із шляхів удосконалення для ТОВ «Імідж принт» є впровадження контекстної реклами, створення прихованої реклами в блогах та удосконалення вже існуючого сайту, створення сторінок в соціальній мережі та застосування такої технології як web-to-print. Контекстна реклама – це така реклама, в основі якої лежить принцип відповідності змісту рекламного наповнення до змісту Інтернет-сторінки ТОВ «Імідж принт», на якій розміщена дана реклама. Головними перевагами даної реклами для ТОВ «Імідж принт» є: 1. Гарантований контакт цільової аудиторії з рекламними оголошеннями. 2. Можна вносити зміни у рекламне наповнення в режимі онлайн. 3. Показ реклами відбувається лише користувачам з певних регіонів. 4. Контекстну рекламу можна використовувати на сторінках партнерських сайтів, контекст яких відповідає тематиці. Головною перевагою для ТОВ «ІМІЖД ПРИНТ» від застосування контекстної реклами є те, що працівники, а саме головний дизайнер, має відповідні знання для виконання даної роботи, тому фірмі непотрібно витрачати додаткові кошти для замовлення даної послуги в іншої компанії. Єдиними витратами компанії буде плата за користування Інтернет-ресурсами. Основним недоліком використання даного методу для просування поліграфічних послуг ТОВ «Імідж принт» на ринок є те, що така реклама буде дієвою лише допоки фірма буде платити за користування Інтернет-ресурсами. Щоб побачити можливий економічний ефект від використання ТОВ «Імідж принт» контекстної реклами проведено розрахунки. Пропонується придбати 100000 показів контекстної реклами за 3000 грн., які будуть показуватись тиждень. Візьмемо статистику відвідувань сайту, на якому будемо розміщувати рекламу, наприклад, на сайті tipografia.com.ua. Кількість відвідувань за тиждень унікальних користувачів приблизно 50000, кількість кліків – приблизно 1500, відповідно до цього CTR реклами буде становити: CTR реклами = 1500/100000 показів*100% = 1,5% Розраховано, яка кількість завантажень реклами відбудеться, тобто кількість користувачів, які зайшли на сайт через рекламу, а те, скільки користувачів просто побачать рекламу не можна спрогнозувати. Спрогнозуємо, що в нашому випадку різницею між показами та завантаженнями буде 30%. Спрогнозуємо реальні проглянуті завантаження: Кпз = З – Кнпз (3.1) де З – загальне завантаження реклами; Кнпз – кількість не проглянутих завантажень. Кпз = 100% – 30% = 70%, тобто, 70000 завантажень з 100000 показів. Виходячи зі статистики веб-видавця, в середньому за тиждень користувач відвідує сервер 5 разів (100000 відвідин головної сторінки 55000 унікальних користувачів по всій головній сторінці). Отже, в середньому користувач побачить рекламу ТОВ «Імідж принт» 5 разів. Щоб спрогнозувати кількість унікальних користувачів, які побачать рекламу ТОВ «Імідж принт», зроблено розрахунки за формулою: