0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Планування міжнародної маркетингової діяльності (ID:1654)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 35
Рік виконання: 2009
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ I. МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ 1.1. Суть і види міжнародного маркетингу 1.2. Особливості маркетингової діяльності компаній в міжнародному середовищі 1.3. Структура стратегії фірми на зовнішньому ринку РОЗДІЛ II. ПЛАНУВАННЯ МІЖНАРОДНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 2.1. Необхідність планування ринкової стратегії фірми 2.2. Пріоритети в плануванні міжнародної ринкової стратегії 2.3. Планування маркетингової діяльності в міжнародному середовищі 2.4. Фази планування стратегії фірми 2.5. Функції маркетингового плану РОЗДІЛ III. УКРАЇНСЬКА СПЕЦИФІКА МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову