0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Черкаський кооперативний коледж, Варіант №1, Маркетинг, №3115 (ID:16956)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 21
Рік виконання: 2007
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
5. Елементи комплексу маркетингу 11. Поняття маркетингового дослідження 28. Реклама – найбільш поширений комунікаційний засіб Завдання № 36 На ринок надійшов новий товар, зовсім невідомий раніше споживачам. Визначити стан попиту на ринку. Вказати, який тип маркетингу доцільно використати в даній ситуації. Назвіть заходи щодо реалізації програми даного типу маркетингу. Запропонувати методи здійснення комунікаційної політики. Література
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову