0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Черкаський кооперативний коледж, Варіант №2, Маркетинг, №3116 (ID:16957)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 24
Рік виконання: 2007
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
6. Аналіз ринкових можливостей підприємства 14. Поняття маркетингового середовища. Основні чинники мікро середовища функціонування фірми 26. Поняття каналу розподілу, його функції, типи Завдання № 37 Навести приклади товарів, що знаходяться на різних етапах життєвого циклу. У кожному з прикладів проаналізувати рівень попиту, обсяг збуту, прибутковість та конкурентне середовище. Вказати, які маркетингові заходи повинні бути вжиті в кожному з випадків. Література
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову