0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація маркетингової діяльності на підприємстві, що займається зовнішньоекономічною діяльністю (на прикладі ТОВ «Сумський машинобудівний завод») (ID:17147)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 95
Рік виконання: 2010
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 6 РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 9 1.1.Особливості управління маркетинговою діяльністю підприємства 9 1.2.Характеристика маркетингових комунікацій вітчизняних машинобудівних підприємств за кордоном 17 1.3.Організація експортної діяльності на підприємстві та оцінка її ефективності 27 РОЗДІЛ 2.Аналіз зовнішньоекономічної діяльності ТОВ “Сумський машинобудівний завод 38 2.1.Загальна фінансово-економічна характеристика підприємства 38 2.2.Аналіз зовнішньоекономічної діяльності підприємства 49 2.3.Розрахунок показників ефективності зовнішньоекономічної діяльності ТОВ “Сумський машинобудівний завод 57 Розділ 3.Шляхи вдосконалення маркетингової діяльності підприємства 61 3.1.Вдосконалення організації рекламної діяльності ТОВ «Сумський машинобудівний завод» на закордонних ринках 61 3.2.Пропозиції щодо підвищення ефективності зовнішньоекономічної діяльності підприємства 70 ВИСНОВКИ 81 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 86 ДОДАТКИ 91 Надсилаю скорочений варіант роботи 0509319876
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову