0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингові дії в міжнародному ціноутворенні (ID:17148)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 84
Рік виконання: 2010
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МІЖНАРОДНОГО ЦІНОУТВОРЕННЯ..7 1.1. Світові ціни: суть та види 7 1.2. Еволюція поглядів на механізми ціноутворення в світовій торгівлі 16 1.3. Детермінанти ціноутворення на міжнародних ринках 24 Висновки до розділу І 31 РОЗДІЛ 2. ЦІНОВІ СТРАТЕГІЇ СУБ‘ЄКТІВ МІЖНАРОДНОГО БІЗНЕСУ..32 2.1. Місце та завдання цінових заходів компаній в програмах міжнародного маркетингу 32 2.2. Поширені в практиці міжнародного бізнесу цінові стратегії компаній 36 2.3. Трансфертне ціноутворення як складова стратегій ТНК 48 Висновки до розділу ІІ 58 РОЗДІЛ 3. ОСОБЛИВОСТІ СТРАТЕГІЧНИХ РІШЕНЬ В ГАЛУЗІ МІЖНАРОДНОГО ЦІНОУТВОРЕННЯ КОМПАНІЙ, ЩО ДІЮТЬ НА ОКРЕМИХ СЕГМЕНТАХ СВІТОВОГО РИНКУ (НА ПРИКЛАДІ ДІЯЛЬНОСТІ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ 60 3.1 Удосконалення управління системи ціноутворення зовнішньо-орієнтованого підприємства 60 3.2 Шляхи оптимізації цінового управління як одного з інструментів міжнародного маркетингу 66 Висновки до розділу ІІІ 72 ВИСНОВКИ 74 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 76 ДОДАТКИ 82 Надсилаю скорочений варіант роботи 0509319876
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову