0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Дослідження маркетингового середовища туристичної фірми (ID:17149)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 130
Рік виконання: 2009
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ 6 1.1 Сутність та характеристика сучасної концепції маркетингового управління підприємствами 6 1.2 Зміст та структура управління маркетингової діяльності 23 1.3 Особливості та проблеми маркетингового управління в туристичному бізнесі 39 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ «ЛЕВ-ТРЕВЕЛ 51 2.1 Оцінка внутрішнього маркетингового середовища туристичної фірми «ЛЕВ-тревел 51 2.2 Стратегічний аналіз маркетингового зовнішнього середовища туристичної фірми «ЛЕВ-тревел 62 2.3 Характеристика комплексу маркетингу та ринкових позицій туристичної фірми «ЛЕВ-тревел 74 РОЗДІЛ 3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ «ЛЕВ-ТРЕВЕЛ 85 3.1 Пропозиції щодо нової маркетингової стратегії туристичної фірми ТОВ «ЛЕВ-тревел 85 3.2 Рекомендації щодо продуктової та цінової політики 89 3.2 Рекомендації щодо збутової та комунікаційної політики 96 ВИСНОВКИ 113 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 116 ДОДАТКИ 121 Надсилаю скорочений варіант роботи 0509319876
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову