0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

МАУП, Варіант №32, Маркетингова політика, №3211 (ID:17275)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 15
Рік виконання: 2009
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 1. Предмет і об’єкт паблік рилейшнз як науки та управлінської діяльності 2. Основні категорії паблік рилейшнз 3. Стратегічні комунікації та їхня роль у зв’язках з громадськістю Висновки Література
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову