0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингове управління асортиментною політикою підприємства (на прикладі ПАТ «ПТМЗ»). (ID:174432)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 117
Рік виконання: 2015
Вартість: 5000
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 5 РОЗДІЛ 1. ДОСЛІДЖЕННЯ ТЕОРЕТИЧНИХ ЗАСАД МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ 9 1.1. Дослідження теоретичних засад маркетингового менеджменту підприємств в умовах глобалізації 9 1.2. Дослідження теоретичних засад маркетингового управління асортиментною політикою підприємств 19 1.3. Сучасні тенденції маркетингового управління товарною політикою підприємств машинобудівної галузі промисловості 30 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА ПАТ ПТМЗ ЗА ПЕРІОД 2011 – 2013 РР. 38 2.1. Аналіз особливостей виробничо-комерційної діяльності базового підприємства за період 2011-2013 рр. та його організаційно- управлінської структури 38 2.2. Аналіз маркетингового управління асортиментною політикою ПАТ ПТМЗ за період 2011-2013 рр. 51 2.3. Аналіз роботи базового підприємства з удосконалення маркетингового управління його асортиментною політикою 70 РОЗДІЛ 3. ОБГРУНТУВАННЯ І РОЗРОБКА ЗАХОДІВ З УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА 80 3.1. Обґрунтування заходів з удосконалення маркетингового управління асортиментною політикою базового підприємства 80 3.2. Розробка заходів з удосконалення маркетингового управління асортиментною політикою для ПАТ ПТМЗ 82 3.3. Оцінка очікуваної економічної ефективності від застосування розроблених заходів в умовах ПАТ ПТМЗ з урахуванням впливів можливих ризиків 99 ВИСНОВКИ 108 ЛІТЕРАТУРА 112 ДОДАТКИ 117
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Сучасний етап розвитку України характеризується суттєвими структурними змінами в економічних процесах на ринку машинобудування. В умовах сьогодення, ускладнюються проблеми реалізації товарів та надання послуг підприємствами-виробниками, внаслідок зміни структури ринкового попиту і все більшого загострення конкуренції серед суб’єктів вітчизняного та зарубіжного ринку важкої промисловості. Саме тому і постає питання розробки та впровадження ефективного маркетингового управління асортиментною політикою на підприємствах машинобудування. Актуальність теми дипломної магістерської роботи в сучасних умовах зумовлена тим, що підприємства машинобудування функціонують при нестабільній ринковій кон’юнктурі та жорстких умовах виживання на ринку важкої промисловості. Слабке фінансове становище підприємств-виробників, низька платоспроможність споживачів та невизначеність факторів зовнішнього та внутрішнього середовищ, ускладнюють досягнення позитивного економічного ефекту товаровиробниками. Застосування підприємствами машинобудування науково-обгрунтованих методичних підходів до маркетингового управління асортиментною політикою, дозволяє їм адаптувати товарний портфель підприємства до змін навколишнього середовища та підвищити показники своєї виробничо-комерційної діяльності. Впровадження результатів досліджень отриманих у дипломній магістерській роботі сприяє удосконаленню асортиментної політики підприємств важкої промисловості й більш ефективному, використанню їх власних ресурсів у сфері організації виробництва. Аналізу окремих частин розглянутої вище проблеми присвячені теоретичні й практичні дослідження вітчизняних та зарубіжних вчених. Розробкою загальнотеоретичних аспектів управління асортиментною політикою підприємства займалися такі зарубіжні та вітчизняні вчені-економісти, як Аакер Д., Ансофф І., Друкер П., Котлер Ф., Кох Р„ Ламбен Ж.-Ж., Метьюз Р.., Вишневська О. В., Ілляшенко С. М, Михайлов В. С, Пономаренко В. С, Уткін Е. А.. Мета дипломної роботи полягає у виконанні теоретико-прикладного дослідження проблеми маркетингового управління асортиментною політикою підприємства ПАТ ПТМЗ за період 2011-2013 рр. та науковому обґрунтуванні, розробленні заходів з удосконалення маркетингового управління асортиментною політикою підприємства та оціненню їх економічної ефективності з урахуванням ризиків. Поставлена мета зумовила вирішення таких завдань: 1. Дослідження: - теоретичних засад маркетингового менеджменту підприємства в умовах глобалізації; - теоретичних засад маркетингового управління асортиментною політикою підприємства; - сучасних тенденцій маркетингового управління товарною політикою підприємства машинобудівної галузі промисловості. 2. Аналіз: - особливостей виробничо-комерційної діяльності підприємства за період 2011-2013 рр. та його організаційно-управлінської структури; - маркетингового управління асортиментною політикою ПАТ ПТМЗ за період 2011-2013 рр.; - роботи підприємства з удосконалення маркетингового управління його асортиментною політикою. 3. Виконання: - обґрунтування заходів з удосконалення маркетингового управління асортиментною політикою ПАТ ПТМЗ; - розробки заходів з удосконалення маркетингового управління асортиментною політикою для ПАТ ПТМЗ; - оцінення очікуваної економічної ефективності від застосування розроблених заходів в умовах ПАТ ПТМЗ з урахуванням впливів можливих ризиків. Об’єктом дослідження обране ПАТ «Полтавський турбомеханічний завод». Предметом є дослідження маркетингового управління асортиментною політикою підприємства ПАТ «Полтавський турбомеханічний завод» за період 2011-2013 рр. Публічне акціонерне товариство ПАТ «Полтавський турбомеханічний завод» є одним із виробничих підприємств концерну «Укрросметал». В організаційній структурі підприємства відсутній відділ маркетингу. Підприємство реалізує свою продукцію на цільових ринках таких країн: Росія (70%), Казахстан (15%), Україна (5%), Туркменістан (5), інші країни (5%). До структурних пiдроздiлiв заводу входять чотири основних цехи по виготовленню запасних частин для турбiнного устаткування теплових електростанцiй вiтчизняного та зарубiжного виробництва, а, також, виробництво серiйної продукцiї. Відносно основних показників виробничо-комерційної діяльності підприємства варто зазначити, що станом на 2013 р. чистий дохід від реалізації продукції підприємства дорівнює 222 435 тис.грн., що на 12% менше у порівнянні до 2011 р. Собівартість продукції у 2013 р. склала 167 913 тис.грн., що на 56 096 тис.грн. менше ніж у 2011 р. Прибуток підприємства у 2013 році збільшився майже вдвічі (на 99%) у порівняні до 2011 р. Обсяг затрат на 1 грн. реалізованої продукції скоротився на 13,61 коп. Теоретичною основою та методичною базою дипломного дослідження є фундаментальні положення сучасної економічної теорії, наукові праці вітчизняних та зарубіжних фахівців. При вирішенні поставлених у роботі завдань використовувались загальнонаукові та спеціальні методи, а саме: аналітичний; статистичний; абстрактно-логічний; методи міркувань, припущень, порівняння, узагальнення, системний. Інформаційну базу дипломної роботи становлять: статут базового підприємства, організаційна структура управління, звітні дані підприємства за всіма напрямами діяльності за три роки, матеріали наукових конференцій та дисертаційних робіт, періодичні видання вітчизняних та зарубіжних дослідників, закони України, Global network. Дипломна робота складається з наступних частин: вступу, теоретичного, аналітичного, проектного розділів, висновків, літератури, додатків.