ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА з дисципліни: «Рекламний креатив» (ID:174568)
Зміст
ЗМІСТ
ЗАВДАННЯ №1. АНАЛІЗ 5 РЕКЛАМНИХ ЗВЕРНЕНЬ КОНКУРЕНТІВ 3
ЗАВДАННЯ № 2. КРЕАТИВНИЙ БРИФ 17
ЗАВДАННЯ № 3. РОЗРОБКА РЕКЛАМНОГО ЗВЕРНЕННЯ 21
ЗАДВАННЯ № 4. РОЗРОБКА РЕКЛАМНОГО ПРОДУКТУ ДЛЯ ТЕЛЕБАЧЕННЯ 24
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 29
ДОДАТКИ 30
Зразок роботи
Сюжет
Структурний елемент Форми прояву
Візуально Вербально
Реалістичність Перфоменс міського стилю життя молоді. Жанр – модерн.
Деталізація Диптих. Точне зображення героїв. Одяг виступає на другий план. Головне – енергетика героїв, їх відчуття в одязі Колінс. Текст відсутній. Лише бренд «Колінс»
Символічність Сюжет має приховане значення: «Ми в Колінс, а ти?», або « Будь таким як ми – носи Колінс» Текст не докладний, бо ідея передається не вербальним шляхом.
• Ідея рекламного звернення: будь як ми – носи колінс. Молоді люди на передньому фоні, одягнені в одяг від «Колінс», та зображення міста на задньому – не мов закликають адресата приєднуватись до урбаністичного стилю життя, одягнувши одяг «Колінс».
• Використані комунікативні технології: соціальні коди (поведінкові - постава, вираз обличчя; товарні – одяг, аксесуари); текстові коди – лобовий текст бренду «Колінс». Візуальне зображення.
• Стиль рекламного звернення – урбаністичний.
• Маркетингові та художні прийоми, що використанні у написанні рекламних текстів. Креативний напрямок рекламного структуралізму: напрямок знакової системи гардероба – асоціація одягу з тією цільовою аудиторією на яку направлена реклама; стилістика - всі компоненти рекламного повідомлення в цілому відповідають одному стилю (урбаністичному). Реклама має наслідувану творчу концепцію.
• Особливості композиції та її відповідність психологічним законам сприйняття інформації. В зоні оптичної плями знаходиться назва бренду «Колінс»; використаний принцип цільності і гармонійності: дві різні фотографії виконанні в одному стилі і обєднанні єдиною назвою бренду. Хоча варто підкреслити, що асиметрію у кількості. На першому фото 2 людини, на другому 1. Такий підхід робить фото динамічним та цікавим. Формальний симетричний баланс відносно оптичної плями.
• Використання кольорів. На фото присутні напівпустельні відтінки червоного, кремових кольорів, зелений сірий. Завдяки напівпрозорості кольори створюють атмосферу комфорту, спокою, хоча наявність свіжого червоного кольору додає динаміки, але не ріже око. Варто відмітити, що компліментарні червоний та зелений розташовані поряд один з одним на одному фото, що підкреслює їх яскравість. Використана схема престижних кольорів.
• Використання та відповідність шрифтів. Шрифт – латинський – викликає довіру у споживача, є швидко розпізнавальним. Всі літери мають однаковий стиль та розмір.
• Змістовне навантаження ілюстрацій. Товар з людьми.
Інші роботи з даної категорії: