0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Звіт з виробничої практики (на прикладі підприємства) (ID:174671)

Тип роботи: звіт з практики
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 36
Рік виконання: 2015
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ЗАГАЛЬНЕ ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА ПАТ «ПТМЗ» 4 РОЗДІЛ ІІ. ОЗНАЙОМЛЕННЯ ЗІ СПЕЦИФІКОЮ ДІЯЛЬНОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ СЛУЖБ НА ПІДПРИЄМСТВІ ПАТ «ПТМЗ» 13 РОЗДІЛ ІІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗДІЙСНЕННЯ АНАЛІЗУ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 16 3.1. Система прогнозування попиту споживачів 16 3.2. Розробка рекомендацій на основі маркетингових досліджень 19 РОЗДІЛ ІV. ТОВАРНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА, УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТОМ, ЖИТТЄВИЙ ЦИКЛ ТОВАРУ 21 РОЗДІЛ V. КАНАЛИ РОЗПОДІЛУ І ЕФЕКТИВНІСТЬ ЇХ ДІЯЛЬНОСТІ 27 РОЗДІЛ VІ. МАРКЕТИНГОВА КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА 29 6.1. Організація рекламної кампанії 29 6.2. Організація паблікрилейшенз 31 6.3. Система стимулювання збуту 31 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Однією з особливістю ефективної діяльності підприємства є пряма закупка товарів промислового призначання безпосередньо у виробників, виключаючи наявність посередників. Таким чином, відділ маркетингу «Полтавського турбомеханічного заводу» напряму працює зі своїми клієнтами, використовуючи всі різновиди комунікаційних інструментів. Більш того, враховуючи той факт, що діяльність «ПТМЗ» спрямована на міжнародний ринок, підприємством були створенні представництва, які розташовані на території ближнього Зарубіжжя. Таким чином, споживач, при наявному бажанні, може зустрітися з офіційним представником компанії та отримати якісну консультацію з наданих товарів, без використання послуг посередників. Найголовнішим питанням для підприємства-виробника є питання, яка буде реакція на маркетингові стимули підприємства-споживача. Як і при покупці товару споживчого призначення, маркетингові стимули на виробничому ринку включають в себе «чотири Р»: товар (product), цену (price), розподіл (place), просування (promotion). Інші маркетингові стимули засновані в основному на головних регулюючих силах ринкового середовища: економічні, технологічні, політичні, культурні, конкуренті. Ці стимули впливають на організацію і викликають по купівельну реакцію: вибір товару і послуги, вибір постачальника, об’єм замовлень, а також умови поставки, обслуговування, оплати. Для розроблення вдалої маркетингової стратегії маркетингового комплексу, суб’єкт ринку повинен об’єктивно представляти собі процес впливу стимулів на зміну споживчої реакції. Крім того, що завод має стратегічний план, він ще створює план маркетингу для кожного напряму діяльності, торгової марки, товару. Маркетинговий план включає в себе резюме для керівництва, аналіз поточного стану ринку, опис ризиків і можливостей, формулювання задач і проблем, маркетингові стратегії, програми дій, бюджети і заходи щодо контролю. Приклад змісту плану маркетингу представлений в додатку Л.