0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингові дослідження як засіб забезпечення організації бенчмаркінгу на прикладі ПАТ "Полтавський турбомеханічний завод" (ID:174676)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 42
Рік виконання: 2015
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ЯК ЗАСОБУ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ БЕНЧМАРКІНГУ 5 1.1 Концепція бенчмаркінгу як ефективного напряму діяльності підприємства 5 1.2 Практичний досвід використання маркетингових досліджень як засобу забезпечення організації бенчмаркінгу 11 РОЗДІЛ ІІ. ПРАКТИЧНЕ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ЯК ЗАСОБУ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БЕНЧМАРКІНГУ НА ПАТ «ПОЛТАВСЬКИЙ ТУРБОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД» 16 2.1 Загальна характеристика ПАТ «ПТМЗ» 16 2.2 Маркетингові дослідження ринку 23 2.3 Пропозиції щодо вдосконалення проведення маркетингових досліджень з метою забезпечення організації бенчмаркінгу на ПАТ «ПТМЗ» 33 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39 ДОДАТКИ 41
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову