0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Теоретичні основи організації маркетингу на промислових та споживчих ринках В2В, В2С (ID:175242)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 59
Рік виконання: 2017
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………….………3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГУ НА ПРОМИСЛОВИХ ТА СПОЖИВЧИХ РИНКАХ………………………...………..5 1.1. Поняття та значення промислового маркетингу В2В………………………...5 1.2. Особливості споживчого маркетингу В2С…………………………………..10 1.3. Відмінності між В2В та В2С…………………………………………….……16 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ТОВАРІВ НА РИНКАХ В2В ТА В2С………………………………………………………….….25 2.1. Сутність цілі та критерії позиціонування товарів на ринку В2В……….…..25 2.2. Особливості позиціонування товарів на ринку В2С…………………..……39 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ТОВАРІВ НА ПРОМИСЛОВОМУ ТА СПОЖИВЧОМУ РИНКАХ …………………………...49 3.1. Удосконалення стратегічного інструментарію позиціонування підприємства на промисловому ринку……………………………………………………………49 3.2. Напрями вдосконалення позиціювання товарів на споживчому ринку……51 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………...…56 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………….....59
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову