0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Оцінка ризику виведення нового товару на ринок України (ID:175617)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 32
Рік виконання: 2017
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 1. Теоретико-методичні основи оцінювання ризику 1.1. Сутність та види ризику виведення нового товару на ринок 1.2. Підходи до оцінювання ризиків виведення нового товару на ринок 2. Аналіз ризиків виведення на вітчизняний інноваційного біорозкладного матеріалу 2.1. Загальна характеристика інноваційного біорозкладного матеріалу та його цільовий ринок 2.2. Оцінка ризиків виведення на вітчизняний ринок інноваційного біорозкладного матеріалу 3. Управління ризиками виведення на вітчизняний ринок інноваційного біорозкладного матеріалу 3.1. Розробка та запровадження стратегії виведення на ринок нового товару 3.2. Методи та інструменти управління генерованими ризиками на ринку для інноваційного біорозкладного матеріалу ВИСНОВКИ ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність обраної теми дослідження обумовлена впливом глобальних процесів на національний ринок. В умовах кризи для успішного функціонування і підтримки конкурентоспроможності, вітчизняні виробники повинні постійно здійснювати цілісний і безперервний процес розробки та виведення нових товарів на ринок. Проте розробка нових товарів характеризується високим рівнем ризиків, складовими якого є технологічний, ринковий і стратегічний ризики. Щонайменша помилка або недогляд на етапах стратегічного планування призводять до невиправданих витрат, а іноді до втрати значних капіталовкладень. Дати оцінку життєздатності планованої системи, а також мінімізувати необхідні для реалізації проекту матеріальні витрати дозволяє грамотне стратегічне планування та експериментування з комп'ютерною моделлю. Застосування методів імітаційного моделювання реальних бізнес-процесів підприємства дозволяє значно підвищити обґрунтованість рішень, що ухвалюються, і зменшити ризик від їхньої реалізації. Метою роботи було визначити передумови та запропонувати оцінку ризику виведення нового товару на ринок України, обравши при цьому довільний товар чи послугу. Серед завдань, котрі вирішувалися у процесі дослідження, були: • розглянути теоретико-методологічні основи оцінювання ризику для нового товару на вітчизняному ринку; • встановити сутність та види ймовірного ризику для товару; • визначити підходи до оцінювання ризиків на вітчизняному ринку; • навести загальну характеристику обраного товару, дослідити його переваги та недоліки для ринку; • оцінити ризики за обраним товаром; • запропонувати стратегію виходу нового товару на вітчизняний ринок; • вивчити ймовірні методи та інструменти управління генерованими ризиками на вітчизняному ринку. Об’єктом дослідження було обрано біорозкладний посуд Mater-Bi та біорозкладну упаковку, а також біологічно безпечні одноразові стакани Kickstarter із насінням дерев як продукти, не представлені на вітчизняному ринку, проте перспективні, зважаючи стратегічний напрям екологізації суспільства.