0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ПУСКУ, Задачі №№32,37,38,39, Маркетинг, №3406 (ID:17663)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 7
Рік виконання: 2007
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Задача № 32 Доходи в розрахунку на душу населення за рік зросли з 3 600 грн. до 4 500 грн. Відповідно реалізація взуття на душу насе¬лення збільшилась з 600 грн. до 870 грн. Розрахуйте прогноз попиту на рік, що планується, якщо відомо, що доходи збільшаться на 6 %, використовуючи коефіцієнт еластичності попиту. Завдання № 37 Магазин закупив дитячі костюми на трикотажній фабриці за ціною 26 грн. Рівень витрат обігу магазину – 18 % до товарообігу, рентабельність – 8 %, ПДВ – 20 %. Визначте розмір торгової надбавки магазину з ПДВ та роздрібну ціну одного костюма. Завдання №38 Фірма виробляє декоративні пластикові ковпаки для коліс легкового автомобіля ЗАЗ і реалізує їх оптом за ціною 4,5 грн. за один виріб. Сума постійних витрат у розрахунку на місяць становить 3200 грн. Змінні витрати на один виріб 1,2 грн. Визначте поріг рентабельності продукції та необхідний обсяг виробництва, що забезпечить 1 000 грн. прибутку на місяць. Завдання № 39 Виходячи з нижчезазначеної стратегії ринкового ціноутворення «Ціна - якість», пригадайте та опишіть підприємства Вашого регіону, які використовують у своїй діяльності такі підходи щодо встановлення цін на свою продукцію: Якість Ціна висока середня низька висока 1. Преміальна стра¬тегія 2. Стратегія, що являє собою високу цінність для споживача 3. Стратегія особ¬ливо цінна для спо¬живача середня 4. Стратегія, коли ціна перевищує якість 5. Стратегія «середня ціна — середня якість» 6. Стратегія цінна для споживача низька 7. Стратегія «блефування» 8. Економічно невигід¬на ціна 9. Стратегія «економ-класу»
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову