0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетинговий аналіз ПАТ «Дніпропетровський трубний завод» (ID:176721)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 37
Рік виконання: 2016
Вартість: 185
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ХАРАКТЕРИСТИКА ДІЯЛЬНОСТІ ПАТ «Дніпропетровський трубний завод» 1.1 Загальна характеристика підприємства 1.2. Організаційна структура підприємства 1.3. Основні показники господарської діяльності РОЗДІЛ 2. ІНДИВІДУАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ НА ТЕМУ: «ВНУТРІШНЄ ТА ЗОВНІШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ОРГАНІЗАЦІЇ» 2.1. Зовнішнє середовище підприємства 2.2. Внутрішнє середовище підприємства 2.3. PEST-аналіз ПАТ «Дніпропетровський трубний завод» 2.3. SWOT-аналіз потенціалу розвитку ПАТ «Дніпропетровський трубний завод» ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1. ХАРАКТЕРИСТИКА ДІЯЛЬНОСТІ ПАТ 1.1 Загальна характеристика підприємства Акціонерне товариство «Дніпропетровський трубний завод» було засновано 6 вересня 1889 року франко-бельгійським акціонерним товариством трубопрокатних заводів «Шодуар». До Великої Жовтневої революції в складі підприємства були розташовані такі цехи: трубопрокатний, цех пічної зварки труб, мартенівський, листопрокатний, цех безшовних труб. У 1989 році було змінено організаційно-правову форму заводу. Так, за рішенням Економічної ради Міністерства чорної металургії СРСР, державне майно «Дніпропетровського трубопрокатного заводу ім. Леніна» було передано в оренду трудовому колективу, який за рішенням загальних зборів утворив колектив орендарів. З цього часу підприємство набуло назву орендне підприємство «Дніпропетровський трубопрокатний завод ім. Леніна». У 1993 році на заводі відбулась наступна зміна організаційно-правової форми. На підставі Розпорядження Кабінету Міністрів України від 26.08.93 за №628-р,наказу Фонду державного майна України (ФДМУ) від 09.11.93 за №43-АТ та Угоди №АТ-41 від 11.11.93, підписаної між колективом орендарів заводу і ФДМУ - було створено (засновано) відкрите акціонерне товариство «Дніпропетровський трубний завод». У 2010 році, відповідно до вимог Закону України «Про акціонерні товариства» (№514-VІ), на загальних зборів акціонерів товариства (Протокол №10 від 27 квітня 2010 року), було прийнято рішення про переведення випуску іменних акцій товариства документарної форми існування у бездокументарну форму існування. Тобто, було прийнято рішення: - про дематеріалізацію випуску акцій товариства; - обрано депозитарій товариства; - обрано зберігача; - визнана дата припинення ведення реєстру власників іменних цінних паперів товариства; - визнано спосіб персонального повідомлення зареєстрованих осіб. 2.1. Зовнішнє середовище підприємства Середовище підприємства — це об’єднання деяких обставин і факторів як усередині підприємства, так і навколо нього, що діють на прийняття рішень. Підприємство перебуває під постійним тиском окремих частин зовнішнього та внутрішнього середовища. Будь-яке підприємство існує в середовищі та працює якщо середовище має таку перспективу. Внутрішнє середовище підприємства має в собі потенціал, який дає можливість для його ефективного функціонування. Але воно може також бути і основою проблем у тому випадку, якщо воно не покриває необхідного функціонування підприємства. Зовнішнє середовище забезпечує підприємство необхідними ресурсами для допомоги його внутрішнього потенціалу. Дослідження зовнішнього середовища: - оцінка змін, які діють на різні аспекти поточної стратегії; - визначення чинників, що являють загрозу для поточної стратегії фірми; контроль і аналіз діяльності конкурентів; - визначення чинників, які дають більше можливості для досягнення цілей шляхом виявлення планів. Як виявилось, підприємство — це відкрита система, і його праця залежить від зовнішнього середовища. Так, Дж. Белл вважає, що «зовнішнє середовище організації має такі елементи, як споживачі, конкуренти, офіційні установи, постачальники, фінансові організації та джерела трудових ресурсів, релевантні (тобто вагомі) щодо операцій організації» [2].