0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Стратегія реклами (ID:178258)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 45
Рік виконання: 2022
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 4. Проаналізувати існуючу маркетингову стратегію підприємства 5. Проаналізувати існуючу комунікаційну стратегію підприємства 6. Дослідити ефективність попередніх рекламних кампаній підприємства. Виявити їх недоліки 7. Окреслити проблемну ситуацію, що потребує вирішення в курсовому проекті 11. Проаналізувати рекламні кампанії конкурентів, виявити сильні і слабкі сторони цих кампаній 12. Обгрунтувати стратегію рекламної кампанії підприємства і визначити основні її параметри 13. Обгрунтувати вибір методу для розрахунку бюджету рекламної кампанії і розрахувати орієнтований бюджет 14. Обгрунтувати вибір показників оцінки комунікаційної і економічної ефективності рекламної кампанії. Виконати розрахунки цих показників 15. Поточне і стратегічне сегментування, позиціонування і бюджет Висновки Список літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Тел/вайбер: (068)845-40-04