0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Цінова політика підприємства (ID:178753)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 48
Рік виконання: 2016
Вартість: 240
Купити цю роботу
Зміст
1. Теоретичні аспекти цінової політики підприємства Ціна і цінова політика — одна з головних складових маркетингової діяльності, роль яких все більше зростає. Для підприємства — ціна є найважливішим показником, оскільки її головна функція полягає у забезпеченні прибутку від реалізації товарів та послуг. Маркетингова цінова політика — це ціна і її зміна в залежності від ситуації, яка складається на ринку. Роль і значення маркетингової цінової політики в діяльності підприємства суттєво залежить від типу ринку. Найбільшою є її роль на ринку монополістичної конкуренції і незначною — на ринку чистої конкуренції. Мінімальною є роль маркетингової цінової політики на ринку чистої монополії [7, 78]. Ціна — грошовий вираз вартості товару. Комплексне вивчення ринку передбачає необхідність дослідження ринкових цін на товари. Цінова політика — встановлення ціни в міжнародній торгівлі з урахуванням стану економіки, кон’юнктури ринку, стану конкурентів, посередників і споживачів, курсу обміну валют. Серед багатьох показників, які характеризують стан кон’юнктури товарного ринку, ціна виступає найбільш важливим, акумулюючим показником. Кожен кон’юнктуростворюючий фактор безпосередньо діє на ринкову ціну, оскільки прямо чи дотично діє на попит або пропозицію товару. В цьому розумінні всі кон’юнктуростворюючі фактори можуть одночасно вважатися і факторами формування товарних цін, або ціноутворюючими факторами (ЦУФ). Система ЦУФ представлена на рис. 1.1. [17, 88]. 3.Аналіз комплексу маркетингу ПП «СІЛЬГОСПТЕХНІКА» У сучасних умовах неможливо уявити підприємство, яке б не використовувало у своїй роботі інструменти маркетингу. Через неефективний аналіз комплексу маркетингу підприємство дуже часто зіштовхуються з проблемою не рентабельності маркетингових витрат. Прийнявши рішення щодо позиціонування свого товару на ринку, в першу чергу підприємство розпочинає планування деталей комплексу маркетингу. Якщо не вірно пов’язати елементи комплексу, то це може привести до нераціонального використання коштів. Аналіз комплексу маркетингу на ПП «СІЛЬГОСПТЕХНІКА» ми розпочинаємо з короткої характеристики окремих елементів комплексу протягом останнього аналізованого року та впродовж аналізованого періоду в цілому (табл. 3.1). Таблиця 3.1 Оцінка результатів аналізу елементів комплексу маркетингу ПП «СІЛЬГОСПТЕХНІКА» Елемент комплексу маркетингу Характеристика елементів комплексу маркетингу в 2015 році Загальні характеристика про комплекс маркетингу впродовж всього аналізованого періоду Товар Товарний асортимент значно збільшився в 2015 році. Протягом цього періоду було укладено кілька великих дилерських угод із українськими виробниками Значне розширення асортименту, залучення нових товарних марок вітчизняного виробництва Ціна Стрімке збільшення цін внаслідок високого рівня інфляції Відносно стабільний рівень цін на протязі 2014-2015 рр. та значне його коливання у звітному році. Місце 15 офісів, з яких 10 з виставковими площадками; 5 представництв, 5 складів запчастин; 2 сервісних центри Протягом 3-ох досліджуваних років підприємство відкрило новий офіс в вже 15 обласному центрі, а також збільшили кількість своїх представництв та сервізних центрів Комунікація Взяли участь у всеукраїнські виставці сільгосптехніки у Києві. Створили офіційний сайт та удосконалили методи персонального продажу
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1. Теоретичні аспекти цінової політики підприємства Ціна і цінова політика — одна з головних складових маркетингової діяльності, роль яких все більше зростає. Для підприємства — ціна є найважливішим показником, оскільки її головна функція полягає у забезпеченні прибутку від реалізації товарів та послуг. Маркетингова цінова політика — це ціна і її зміна в залежності від ситуації, яка складається на ринку. Роль і значення маркетингової цінової політики в діяльності підприємства суттєво залежить від типу ринку. Найбільшою є її роль на ринку монополістичної конкуренції і незначною — на ринку чистої конкуренції. Мінімальною є роль маркетингової цінової політики на ринку чистої монополії [7, 78]. Ціна — грошовий вираз вартості товару. Комплексне вивчення ринку передбачає необхідність дослідження ринкових цін на товари. Цінова політика — встановлення ціни в міжнародній торгівлі з урахуванням стану економіки, кон’юнктури ринку, стану конкурентів, посередників і споживачів, курсу обміну валют. Серед багатьох показників, які характеризують стан кон’юнктури товарного ринку, ціна виступає найбільш важливим, акумулюючим показником. Кожен кон’юнктуростворюючий фактор безпосередньо діє на ринкову ціну, оскільки прямо чи дотично діє на попит або пропозицію товару. В цьому розумінні всі кон’юнктуростворюючі фактори можуть одночасно вважатися і факторами формування товарних цін, або ціноутворюючими факторами (ЦУФ). Система ЦУФ представлена на рис. 1.1. [17, 88]. 3.Аналіз комплексу маркетингу ПП «СІЛЬГОСПТЕХНІКА» У сучасних умовах неможливо уявити підприємство, яке б не використовувало у своїй роботі інструменти маркетингу. Через неефективний аналіз комплексу маркетингу підприємство дуже часто зіштовхуються з проблемою не рентабельності маркетингових витрат. Прийнявши рішення щодо позиціонування свого товару на ринку, в першу чергу підприємство розпочинає планування деталей комплексу маркетингу. Якщо не вірно пов’язати елементи комплексу, то це може привести до нераціонального використання коштів. Аналіз комплексу маркетингу на ПП «СІЛЬГОСПТЕХНІКА» ми розпочинаємо з короткої характеристики окремих елементів комплексу протягом останнього аналізованого року та впродовж аналізованого періоду в цілому (табл. 3.1). Таблиця 3.1 Оцінка результатів аналізу елементів комплексу маркетингу ПП «СІЛЬГОСПТЕХНІКА» Елемент комплексу маркетингу Характеристика елементів комплексу маркетингу в 2015 році Загальні характеристика про комплекс маркетингу впродовж всього аналізованого періоду Товар Товарний асортимент значно збільшився в 2015 році. Протягом цього періоду було укладено кілька великих дилерських угод із українськими виробниками Значне розширення асортименту, залучення нових товарних марок вітчизняного виробництва Ціна Стрімке збільшення цін внаслідок високого рівня інфляції Відносно стабільний рівень цін на протязі 2014-2015 рр. та значне його коливання у звітному році. Місце 15 офісів, з яких 10 з виставковими площадками; 5 представництв, 5 складів запчастин; 2 сервісних центри Протягом 3-ох досліджуваних років підприємство відкрило новий офіс в вже 15 обласному центрі, а також збільшили кількість своїх представництв та сервізних центрів Комунікація Взяли участь у всеукраїнські виставці сільгосптехніки у Києві. Створили офіційний сайт та удосконалили методи персонального продажу