0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування іміджу підприємств (ID:178754)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 35
Рік виконання: 2016
Вартість: 175
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 1. Теоретичні засади формування іміджу підприємств 2. Організаційно – економічна характеристика підприємства ТОВ «Обрій». 3. Аналіз комплексу маркетингу ТОВ «Обрій» 4. Практичні аспекти формування та підтримки іміджу підприємства ТОВ «Обрій» 5. Розробка програми формування іміджу і репутації ТОВ «Обрій» ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА Сучасний етап розвитку ринкових відносин в Україні і світі характеризується загостренням конкурентної боротьби між товаровиробниками, що є наслідком зростання кількості постачальників однойменної продукції. Так, на сьогоднішній день пропозиція на світовому ринку перевищує попит у півтора разу, тобто третина виробленої продукції не реалізується [11]. За останні 15 років частка вартості іміджу підприємства в загальній вартості "західних" компаній зросла з 18 до 82%, аналітики відзначають, що підвищення індексу іміджу підприємства на 1 % дає приріст її ринкової вартості на 3 %, вартість іміджу підприємства зростає, якщо воно стимулює довіру споживачів до власної продукції [27]. Формування іміджу - складний процес, що вимагає застосування підходів, методів та принципів менеджменту і дозволяє підприємству досягти поставлених цілей взаємодії із зовнішнім оточенням у короткий термін і з найменшими витратами. Дейнега О.В. пропонує здійснювати формування корпоративного іміджу підприємства у такій послідовності: [7]: – виявлення у споживачів вражень про підприємство, імідж якого потрібно формувати; – конструювання іміджу підприємства, як відповідь на очікування споживачів; – розробка стратегії формування іміджу; – безпосереднє формування іміджу: втілення моделі, реалізація оперативних та стратегічних планів; – контроль за реалізацією плану; 3. АНАЛІЗ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ТОВ «ОБРІЙ» Маркетинговою стратегією ТОВ «Обрій» є стратегія концентрованого маркетингу або стратегія односегментної концентрації. На відміну від недиференційованого і диференційованого маркетингу, які відтворюють намагання фірми-виробника задовольнити потреби ринку загалом (чи то одним товаром - недиференційований маркетинг, чи то великою кількістю різновидів товарів - диференційований маркетинг), концентрований маркетинг передбачає орієнтацію діяльності фірми на одному невеликому ринковому сегменті - на ринковій ніші. Відмінність між сегментом і нішею полягає в тому, що:  сегмент має порівняно більший розмір, аніж ніша;  сегмент формується на основі розподілення загального ринку за одним або декількома факторами, тоді як ніша є результатом розподілення споживачів за сукупністю ознак;  як правило, сегмент є ареною більш сильної конкурентної боротьби порівняно з нішею. Вибір досліджуваним підприємством стратегії концентрованого маркетингу залежав від стадії життєвого циклу товару. На даних етапах рівень конкуренції значно зростає, у порівнянні з етапом впровадження. Тому підприємствам, які намагаються залишитися на ринку потрібно застосовувати стратегії диференційованого маркетингу (розширювати товарний асортимент) або стратегії концентрованого маркетингу (переорієнтація діяльності на вужчий ринковий сегмент). Другий варіант і обрало ТОВ «Обрій». Сегмент, на якому працює підприємство, обраний за географічною ознакою. Цей сегмент – Вінницька область. Даний сегмент має достатній обсяг (676 тис. осіб, економічно активного населення) та є привабливим для ТОВ «Обрій». Конкурентна структура сегменту також є сприятливою, досліджуване підприємство немає оцінок нижче середніх за конкурентними силами. Обраний сегмент відповідає цілям та ресурсам фірми. Сегмент, на задоволення потреб якого орієнтується ТОВ «Обрій», характеризується прибутковістю, тобто він може забезпечити для фірми певний прибуток.