0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетинг (ID:178808)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 3
Рік виконання: 2017
Вартість: 15
Купити цю роботу
Зміст
Фірма виробляє і збуває три компоненти. Перед керівником відділу постачання було поставлене завдання – вивчити ціни на світовому ринку. Вивчено такі цінові і вартісні показники (табл. 1). Таблиця 1 Вихідна інформація для прийняття управлінського рішення “зробити або купити” Показники Компонент X Y Z Обсяг виробництва, од. 21000 42000 84000 Витрати основних матеріалів на одиницю продукції, грн. 0,84 1,05 0,42 Витрати на оплату праці основних виробничих робітників(на одиницю продукції), грн. 1,68 1,89 0,84 Прямі витрати на одиницю продукції, грн. 0,42 0,63 0,21 Постійні витрати на одиницю продукції, грн. 0,84 1,05 0,42 Ціна реалізації одиниці продукції, грн. 4,2 5,25 2,1 Імпортна закупівельна ціна, грн. 2,89 4,41 2,1 1. Надайте рекомендації керівництву фірми щодо можливості закупівлі компонента виходячи тільки з витрат. 2. Визначте розмір прибутку у випадку власного виробництва всіх компонентів. 3. Встановите, чи вплинуть рекомендації з закупівлі (пункт 1) на прибуток і якою мірою.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову