0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Основні положення реклами та трансакційних витрат (ID:179222)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 10
Рік виконання: 2017
Вартість: 70
Купити цю роботу
Зміст
Зміст ВСТУП 1. Поняття реклами 2 Теорія трансакційних витрат СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1. Поняття реклами Саме слово «реклама» має латинське походження і означає «викрикувати, кричати». Тобто в лінгвістичному сенсі слова вже криється його основна суть - повідомляти і поширювати відомості про що-небудь без згоди слухача. Дамо кілька визначень реклами. Реклама - вид маркетингової комунікації, поширення заздалегідь оплаченої інформації з метою привернути увагу до товару (послуги, компанії або організації) потенційних споживачів комерційних або інформаційних продуктів. Реклама - це інформація, яка поширюється різними способами із застосуванням різних засобів, адресована широкому колу осіб і з метою залучення уваги до об'єкта рекламування. Реклама підтримує інтерес до продукту і забезпечує його просування на ринку. Реклама - метод неособистого представлення і просування продуктів, послуг, ідей від імені виробника, розповсюджувача, продавця, посередника. Це спосіб сплаченого поширення інформації із заздалегідь відомим (або прихованим) джерелом фінансування, а також ведуча ланка маркетингових комунікацій. Нині це професійно організована і максимально ефективна галузь торгівлі та маркетингу. Шалену популярність набирає реклама в Інтернеті, будучи частиною маркетингу в мережі Інтернет. В цілому реклама - це жива, самостійна структура, що постійно розвивається, стежити за еволюцією якої дуже захоплююче. Ще більш захоплююче брати участь в безпосередньому створенні реклами та втіленні найцікавіших маркетингових ідей в життя