0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ ТА ВПЛИВ СТРАТЕГІЧНОГО ПОЗИЦІОНУВАННЯ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ (ID:179482)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 8
Рік виконання: 2016
Вартість: 45
Купити цю роботу
Зміст
ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ ТА ВПЛИВ СТРАТЕГІЧНОГО ПОЗИЦІОНУВАННЯ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Позиціонування є процесом пошуку такої позиції компанії на ринку товарів або послуг, яка буде максимально вигідно відрізняти її від положення конкуруючих з нею фірм. У численних працях, присвячених проблемам позиціонування, дане поняття часто ототожнюється з вибором стратегії, тим самим істотні характеристики позиціонування підміняються характеристиками вибору. Як наслідок, проблема стратегічного позиціонування не розкривається до кінця. Інші автори ототожнюють позиціонування підприємства з позиціонуванням товару на ринку, або ними посилюється аспект сегментування ринку, при цьому недостатньо розкривається характеристика позиціонування як цілеспрямованого процесу самовизначення організації [7; 10]. Немає єдиної методики здійснення стратегічного позиціонування підприємства, що відбиває особливості галузі, в якій функціонує підприємство. Наявні методи або показують товарну специфіку, обмежуючись маркетинговими методами, або аналізують тільки фактори зовнішнього середовища, або використовують весь арсенал портфельного аналізу, або є важко здійснюваним в практичній діяльності реального підприємства. Безсумнівно, процес стратегічного позиціонування характеризується цілісністю, автономністю, адаптивністю, він пов'язаний із зовнішнім середовищем, його елементи взаємопов'язані і мають системні ознаки. Загалом, стратегічне позиціонування підприємства – це цілеспрямований процес його самовизначення з урахуванням особливостей галузевого ринку шляхом безперервного моніторингу характеристик мінливості господарсько-економічного середовища. З іншого боку, стратегічне позиціонування підприємства – це процес визначення вигідного (унікального) положення організації на ринку щодо конкурентів, ефективності в досягненні своєї місії на основі планування своєї діяльності з урахуванням особливостей галузі, що спирається на стратегічне мислення керівництва організації, а також стійкості в перспективі розвитку.