Зразок роботи
ВСТУП
Сучасний ринок характеризується активним насиченням ринкового простору інформацією, зростанням її значущості й цінності. В цих умовах суттєво ускладнюються процеси формування попиту й уподобань споживачів, здійснення комунікаційного впливу на них.
Ефективна комунікаційна діяльність покликана не тільки надати споживачеві необхідні знання щодо характеристик і якості товарів та послуг, умов укладання угод, особливостей конкурентної пропозиції, а й викликати прихильність покупців, створити атмосферу емоційного взаєморозуміння, доброзичливості й довіри між виробником і споживачами, суспільством.
Важливість комунікацій для вітчизняних підприємств та організацій різних форм власності і сфер діяльності незаперечна. При цьому необхідно визначити межі і сутність даного напрямку діяльності.
Вищезазначені факти підтверджують актуальність обраної теми курсової роботи, її важливість у сучасних умовах господарювання підприємств.
Питаннями управління маркетинговими комунікаціями у діяльності сучасних підприємств займалися провідні закордонні та вітчизняні науковці, серед яких: Голубкова О. М., Гольман І. А., Лук'янець Т. І., Норіцина Н. І., Рожков І. Я., Ромат Є. В., Федько В. П., Федько Н. Г. та інші.
Мета роботи — є узагальнення наукових підходів та висвітлення власних поглядів автора щодо специфіки функціонування системи маркетингових комунікацій на рівні підприємства.
Теоретичною та методологічною основою проведення аналізу у даній роботі є матеріали фундаментальних наукових досліджень у галузі маркетингової комунікаційної стратегії, а також методичні матеріали, які регламентують фінансову діяльність господарюючих суб'єктів на українському ринку.
Інформаційну базу дослідження складає бухгалтерська і статистична звітність підприємства, закони та нормативні акти України.
Метою даної роботи є дослідити маркетингову комунікаційну стратегію готелю «Баттерфляй».
Для реалізації поставленої мети першочерговими завданнями є:
- дослідження теоретичних основ маркетингової комунікаційної стратегії;
- дослідження основних інструментів маркетингових комунікацій;
- огляд підходів до маркетингової комунікаційної стратегії;
- оцінка основних показників фінансово-господарської діяльності готелю «Баттерфляй»;
- аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища готелю «Батерфляй»;
- розробка заходів, спрямованих на покращення маркетингової комунікаційної стратегії готелю «Баттерфляй».
Об'єктом дослідження є процес розвитку готелю «Баттерфляй» через використання маркетингової комунікаційної стратегії.
Предметом дослідження є теоретична та методична база з питань маркетингової комунікаційної стратегії.
В процесі написання роботи було використано сукупність загальноприйнятих методів і прийомів наукового пізнання. Зокрема, методи аналізу, синтезу, індукції, дедукції було використано при дослідженні теоретичних основ маркетингової комунікаційної стратегії. Методи групування даних, економічно-статистичного аналізу було використано під час аналізу діяльності ресторану. Графічний метод використовувався для схематичного зображення ряду теоретичних положень, а також для наочного подання статистичної інформації.
ВИСНОВКИ
За результатами курсової роботи можна зробити такі висновки:
Конкурентоздатна організація - це ефективна бізнес-система, здатна завоювати і утримувати істотну частку ринку, а, отже, забезпечувати зростання доходів і фінансове благополуччя. Для досягнення поставленої мети, організація повинна максимально адаптуватися до зовнішнього середовища. Адаптацію слід інтерпретувати в найширшому сенсі цього слова. Вона охоплює всі дії стратегічного характеру, які покращують відносини з її оточенням. Компанії необхідно адаптуватися до зовнішніх як сприятливим можливостям, так і небезпекам, виявити відповідні варіанти і забезпечити ефективне пристосування стратегії до навколишніх умов.
Таким чином, стратегія розвитку організації, повинна бути набором заходів, направлених на посилення ключової компетенції, розвиток динамічних здібностей і нейтралізацію слабких сторін діяльності підприємства.
Розробка стратегії підприємства на основі комплексного вивчення і аналізу показників діяльності організації за допомогою різних методів оцінки конкурентних переваг, стратегічних чинників зовнішнього і внутрішнього середовища – важлива умова ефективного функціонування і розвитку будь-якого підприємства в довгостроковій перспективі.
В рамках даної роботи дана характеристика підприємства готельного господарства «Баттерфляй», проведений аналіз зовнішнього і внутрішнього середовища компанії, виявлений круг проблем підприємства на сучасному етапі розвитку і виділені пріоритетні; на основі результатів SWOT-аналізу і аналіз конкурентів розроблена стратегія організації; за наслідками розрахунків темпів зростання ринку послуг готельного господарства і відносної частки ринку послуг компанії розроблена продуктова стратегія підприємства, проведено прогноз стану продуктового портфеля готелю «Баттерфляй»; на основі розробленої за наслідками конкурентного і SWOT-аналізу стратегії і продуктової стратегії запропонована загальна стратегія діяльності підприємства і дана оцінка її ефективності, запропоновані деякі рекомендації по реалізації вибраної стратегії.
Отже, стратегія готелю «Баттерфляй» повинна бути націлена на зростання і перспективне рішення існуючих проблем шляхом удосконалення якості послуг, систем менеджменту і маркетингу, використовуючи власні сильні сторони і можливості зовнішнього середовища, а також, зважаючи на факт наявності сильних конкурентів, підприємству необхідно дотримуватися стратегії виборчої реакції на поведінку конкурентів в області реклами, ціноутворення. Доцільно запропонувати компанії дотримуватися стратегії зростання, що здійснюється шляхом щорічного значного підвищення рівня короткострокових і довгострокових цілей над рівнем показників попереднього, збільшення асортименту послуг, розвитку конкурентних переваг в області якості і цінової політики. Дана альтернатива характерна для галузей, що динамічно розвиваються та швидко змінюються.
ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
1. Господарський Кодекс України від 16.01.2003 р. [Електронний ресурс]. URL:http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/436-15
2. Про господарські товариства: Закон України від 10.02.1992. [Електронний ресурс]. URL:http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/1576-12
3. В.В. Божкова, Ю.М. Мельник, Л.Ю. Сагер - Стратегічний маркетинг.Конспект лекцій.
4. Берет Дж. Маркетинговые коммуникации: интегрированный подход / Дж. Берет, С. Мориарти; под ред. С.Г. Божук. – СПб. : Питер, 2001. – 864 с.
5. Ламбен Ж.-Ж. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива / Ж.-Ж. Ламбен; пер. с французского. – СПб. : Наука, 1996. – 589 с.
6. Беляев М.И. Организация производства и обслуживания в общественном питании – К., 2003.
7. Бутинець, Янчева Бухгалтерський облік у громадському харчуванні – К., 2005.
8. Ванукевыч А.С., Дорохина М.А., Карпенко В.Д. Организация производства и обслуживания на ПОП. – М., Экономика.
9. Герасимчук В.Г. Маркетинг: теорія і практика, навчальний посібник – К.: Вища школа., 1994.
10. Гогіташвілі Г.Г. Основи охорони праці: Навч. посібник для студентів вищ. Навч. закл. – Л, 2005.
11. Гопкало Л.М. Методичні вказівки до розробки першої частини дипломного проекту, – К. 2004.
12. Жидецький В.Ц. Основи охорони праці – Ж., 2002.
13. Зубар Н.М. Основи фізіології та гігієни харчування. Підручник: – К., 2006.
14. Ефимова О.П. Экономика общественного питания/ Под ред. Н.И. Кабушкина. – Минск: ООО «Новое знание», 2000.
15. Каталог устаткування (механічного, теплового холодильного) ПРХ для студентів фаху 0917 «Технологія харчування».-К.:КДТЕУ, 1999.
16. Мазаракі А.А. Організація обслуговування у підприємствах ресторанного господарства – К., 2006.
17. Пересічний М.І., Пересічна С.М., Кравченко М.Ф. Екологія та технологія продуктів лікувально-профілактичного харчування. Опорний конспект – К., 2003.
18. Пятницкая Н.А., Менеджмент підприємств громадського харчування, – К. 2001
19. Пятницкая Н.А., Организация производства и обслуживания в общественном питании. Практикум, – К., 1990.
20. Радченко А.С. Организация производства предприятий питания
21. Сборник норм отходов и потерь при холодной обработке и расходах сырья при изготовлении продукции общественного питания. – М: Экономика.
22. Статистичний збірник. – К.:Держкомітет статистики України; 2005.
23. Семенюк С. Стратегічне планування маркетингу: теоретико-концептуальні засади / С. Семенюк // Галицький економічний вісник. – 2010. – №2(27). – С.64-72
24. Тридід О.М. Стратегія розвитку підприємства в умовах кризи: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра екон. наук: спец. 08.06.01 «Економіка, організація і управління підприємствами» / О.М. Тридід. – Донецьк, 2003. – 24 с.
25. Ткаченко Т.І., Міска В.Г., Каролоп О.О. Економіка готельного та ресторанного господарства. Опорний конспект – К., 2006.
26. Ткаченко Т.І., Мельник Н.П. Методичні вказівки до розрахунку економічної частини дипломних проектів.
27. Технологічне проектування підприємств: Опорний конспект лекцій для студентів факультету громадського харчування, готельного господарства та туризму всіх форм навчання.-К.: КНТЕУ, 2001.
28. Тарасенко Є.В., Кравчук Н.М. Стандартизація, сертифікація, метрологія. Опорний конспект лекцій, – К 2001.
29. Химический состав пищевых продуктов, – М.: Легкая и пищевая промышленность, 1984.
30. Уткин Э.А. Цены. Ценообразование. Ценовая политика / Э.А. Уткин. – М. : ЭКМОС, 1997. – 224 с.
31. Фатхутдинов А. Стратегический маркетинг / А. Фатхутдинов. – М. : Инфра-М, 2002. – 508 с.
32. Цацулин А.Н. Ценообразование в системе маркетинга. – М. : Информационно-издательский дом « Филинъ», 1997. – 290 с.
33. Чубаков Г. Стратегия ценообразования в маркетинговой политике предприятия / Г. Чубаков. – М. : ИНФРА – М, 1996. – 215 с.