0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Етика взаємовідносин продавець- покупець (ID:196458)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 14
Рік виконання: 2012
Вартість: 50 торг
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП : Процес торгівлі є основою будь-якого бізнесу. Вироблений товар потрібно обов'язково продати, інакше втрачається сенс виробництва. Люди купують товар тільки тоді, коли продавець зуміє переконати покупця, що перед ним - гідна людина на гідному місці. Клієнт розташований до такої людини і довіряє йому. Такий продавець знає, що продає гідний товар. Адже на самому справи процес продажу - це процес переконання: продавець і покупець повинні прийти до єдиної думки. А головна складова цього мистецтва -людина, гідна довіри, готовий прийти на допомогу, надати послугу. Рядовий покупець, що придбає речі для себе, і людина, яка робить це вже професійно від імені якоїсь організації, багато в чому схожі, але є й відмінності, причому досить істотні. Особливість професійного ринку полягає в тому, що на ньому працюють добре підготовлені та висококваліфіковані покупці, знайомі з виробництвом, знаючі технічні характеристики потрібної їм продукції, володіють премудростями торгівлі. Вони добре інформовані про те, хто на ринку може запропонувати потрібний їм товар і на яких умовах.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову